بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

یخچال چند فوت بخرم؟


 






پیشنهاد خدمات: تعمیرات یخچال


فوت یخچال چیست؟


هنگام خرید یخچال، اندازه و ظرفیت محفظه یخچال بسیار مهم است. هرچه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد، یخچال باید بزرگتر باشد. وضعیت یخچال نیز مهم است. رتبه بندی یخچال اصطلاحی است که برای محاسبه ظرفیت و اندازه یک محفظه یخچال استفاده می شود.


 


021


یخچال چند فوت خوبه؟


خانواده بالای 5 نفر را خانواده پرجمعیت می دانیم. هرچه تعداد اعضا بیشتر باشد، مواد غذایی بیشتری خریداری می شود و در نتیجه به یک یخچال با ظرفیت بیشتر نیاز خواهید داشت. توصیه می کنیم برای یک خانواده پرجمعیت یک یخچال حداقل 18 فوت باشد. حدود 50 درصد از فضای یخچال به فریزر اختصاص داده شده است. در نتیجه، حتی یک یخچال 18 فوتی برای یک خانواده 5 نفره خیلی کوچک است. اگر قصد خرید یخچال جهیزیه را دارید و به دنبال نوع مناسب با پایه های مناسب و قیمت ارزان و مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم از فکر یخچال های بزرگ صرف نظر کنید! چون هنوز زمان زیادی تا 10 سالگی فرزندتان باقی است و می توانید مقدار غذای او را بسنجید.


اگر قصد خرید یخچال دیپوینت را دارید این مقاله و دیدگاه های آن را بخوانید: یخچال دیپوینت خوبه؟


فرمول محاسبه فوت یخچال


درهای یخچال را باز کنید و عمق یخچال را از لبه ها به پایین اندازه بگیرید. اگر عمق را بر اساس سانتی متر پیدا کنید. برای تبدیل به فوت بهتر است بر 30 تقسیم کنیم.


به عنوان مثال، اگر عمق یخچال 60 سانتی متر باشد، عمق آن 2 فوت است. به یاد داشته باشید که عمق و سایر ابعاد فضای داخلی را اندازه گیری کنید و سپس ارتفاع و عرض یخچال را از داخل بگیرید و به پا تبدیل کنید. حالا اندازه هایی را که برای بدست آوردن فوت یخچال نیاز دارید ضرب کنید. همین مراحل را برای قسمت فریزر تکرار کنید تا اندازه و فوت فریزر را هم بدانید. حالا دو مقدار را با هم جمع کنید تا اندازه یخچال خود را بر حسب فوت پیدا کنید.


پیشنهاد جذاب: رده بندی یخچالهای ایرانی


022


کوچکترین یخچال چند فوت است؟


یخچال های کوچک به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موتورها و نحوه کار آنها می شود. یخچال های کمپرسور کوچک از موتور برای خنک کردن داخل یخچال استفاده می کنند و به دلیل موتور پر سر و صدا هستند، یخچال های ترموالکتریک کوچک موتور ندارند. قطعه ای به همین نام یخچال را خنک می کند. یخچال های مکنده کوچک، اگرچه جمع و جور هستند، اما بسیار کم صدا هستند. یخچال های کوچک فوت های مختلفی دارند نظیر ۹ فوت. اما کوچکترین یخچال 3 فوت است.


بیشترین فوت یخچال


یخچال های بزرگی در بازار وجود دارد و می توانید بسته به نیازتان یکی از این یخچال ها را خریداری کنید. این یخچال های بزرگ دارای اندازه های ۱۹ فوتی، ۲۴ فوتی و .. هتسند و بزرگترین آن ها نیز ۲۷ فوت است.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.