بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

لهستان بازنده شاد گروه C جام جهانی/ مسی پنالتی از دست داد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، در هفته سوم رقابت‌های گروه C جام جهانی از ساعت 22:30 امشب دو بازی به صورت هماهنگ برگزار شد. در مهمترین بازی این گروه آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان آلبی سلسته با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. 


در این الکسیس مک آلیستر(46) و جولین آلوارز(67) گل‌های آبی و سفیدها را به ثمر رساندند. در این بازی لیونل مسی در دقیقه 39 یک پنالتی را از دست داد و شزنی توانست آن دریافت کند.


عربستان و مکزیک


در دیگر بازی همزمان این گروه مکزیک و عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با حذف دیگر نماینده آسیا روبرو بود. مکزیکی‌ها با وجود برد 2 بر یک با این جام وداع کردند. 


هنری مارتین(47) و لوئیس چاوز(52) گل‌های مکزیک را به ثمر رساندند و تک گل سعودی را سالم الدوساری در دقیقه 5+90 به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره شاگردان مارتینو ریخته شود.


IMG_20221201_003124_004


بعد از این پیروزی آرژانتین با 6 امتیاز صدرنشین شد و لهستان با وجود امتیاز برابر با مکزیک، به دلیل به تفاضل گل بهتر نسبت به مکزیک به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد. به این ترتیب یاران لوا با وجود شکست مقابل یاران مسی، غمگین نشدند و جشن صعود برپا کردند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.