بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

کشف ۲۶ تن میلگرد سرقتی در «ری»


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» اظهار داشت: در پی تردد مشکوک تعدادی از رانندگان کامیون حمل میلگرد، به


داخل گاراژی در محدوده شهر «ری» و دپوی مقدار فراوانی میلگرد در این مکان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تردد رانندگان تحت کنترل در آمد.


وی عنوان داشت: رصدهای اطلاعاتی نشان از این داشت تعدادی از رانندگان کامیون‌ها پس از بارگیری محموله میلگرد از کارخانه به مقصد کارگاه، به گاراژ متروکه‌ای در شهر ری تغییر مسیر داده و پس از توقف در داخل گاراژ، و تخلیه مقداری میلگرد بعد از گذشت مدتی از آن خارج می‌شوند.


این مقام انتظامی اشاره کرد: با هماهنگی‌های قضائی دستگیری اعضای این باند ۸ نفره در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند روز گذشته در یک عملیات منسجم و هماهنگ کلیه اعضای این باند را دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان ری به کشف ۲۶ تن میلگرد در این عملیات اشاره کرد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به چندین مرحله سرقت میلگرد در ماه گذشته با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند در هر مرحله مقدار کمی از میلگرد‌ها را سرقت می‌کردیم تا مالکان این میلگرد‌ها که اغلب واحدهای صنفی کارگاهی بودند، متوجه سرقت نشوند.


سرهنگ جلیلیان ادامه داد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.