بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تابستان امسال میزبان ۱۲۵۸ خانواده بودیم

سرهنگ صادقی با تاکید بر اینکه منشور مهمان‌نوازی سرلوحه کاری مرکز آموزشی فرهنگی شهدای ارتش و کارکنانش است،گفت: در ایام تابستان سال جاری طی ۱۸ دوره اردو، میزبان ۱۲۵۸ خانواده به تعداد۷ هزار و ۲۸ نفر بوده‌ایم


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مرکز آموزشی فرهنگی شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ساحلی گهرباران مازندران، یکی از مکان‌های پیش‌بینی شده توسط ارتش برای اقامت کارکنان این نیرو و خانواده‌های آنها است که طی چند سال اخیر بازسازی شده و بر امکانات آن افزوده شده است.


سرهنگ رمضان صادقی، فرمانده مرکز آموزشی فرهنگی شهدای ارتش در گهرباران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی ارتش گفت: در دنیای امروز سرمایه‌های انسانی به عنوان باارزش‌ترین منابع سازمانی، به سازمان معنا و مفهوم می‌بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم می‌سازند.


وی افزود: توجه ویژه به منابع انسانی می‌تواند باعث بالا بردن تعهد، بهره‌وری، کارایی و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان شود. بر همین اساس اماکن‌ اقامتی و تفریحی یکی از محیط‌هایی است که می‌تواند در جهت ارتقاء روحیه و رفاه کارکنان به کار بیاید.


فرمانده مرکز آموزشی فرهنگی شهدای ارتش در گهرباران تصریح کرد: این مجتمع که یکی از اماکن‌ اقامتی تفریحی ارتش و از یگان‌های تابعه اداره بنیاد تعاون ارتش به شمار می‌آید با به‌کارگیری نیروهای آموزش‌دیده، برای خدمت‌رسانی به کارکنان ارتش تدارک دیده شده است. مدیریت و کارکنان این مجتمع با هدف تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در توجه به خانواده‌ها، همچنین  عدالت‌محوری در ارائه خدمات و ایجاد محیطی بانشاط و نگاهی یکسان برای خانواده‌ها در این مجتمع تلاش مستمر دارند.


سرهنگ صادقی با بیان اینکه منشور مهمان‌نوازی سرلوحه کاری این مجموعه و کارکنانش است عنوان کرد: این مجتمع با استفاده از حداکثر ظرفیت خود در ایام پیک و غیرپیک آماده خدمت‌رسانی به کارکنان ارتش است و با استقبالی شایسته و عزتمندانه از آنها میزبانی می‌کند. مجتمع فرهنگی آموزشی شهدای ارتش با دارا بودن ۱۰۷ واحد ویلا که ۸۳ واحد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ایام تابستان سال جاری طی ۱۸ دوره اردو، میزبان ۱۲۵۸ خانواده به تعداد۷ هزار و ۲۸  نفر بوده است.


وی ادامه داد: خدمات رفاهی، امکانات و برنامه‌های فرهنگی مجتمع شامل محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس‌های بصیرت برای همسران کارکنان در ۱۸ دوره، برگزاری مسابقات قرآن و نقاشی و ورزشی برای کودکان و اهدای جوایز به نفرات برگزیده، پخش فیلم سینمایی و دعوت از گروه هنری جهت اجرای نمایش در سالن آمفی‌تئاتر، برگزاری نمازهای جماعت در حسینیه مجتمع، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رده‌های سنی برای برادران و خواهران می‌شود.


فرمانده مرکز آموزشی فرهنگی شهدای ارتش در گهرباران افزود: همچنین اجرای نمونه استفاده از کارت یکسان‌سازی خدمات کارکنان آجا در این مجتمع، پذیرایی و پخت غذا به تعداد ۷۹۲۰۰ پرس در اردوی تابستان در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در دو منوی متفاوت، اهدای بیش از ۱۴۰۰ هدیه به مهمانان و خانواده‌ آنها در قالب شرکت در مسابقات و حضور در کلاس‌های فرهنگی و…، در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی نظیر دوچرخه (یک و دو نفره، قایق‌های پدالی، قایق موتوری و موتور چهارچرخ) از دیگر خدمات رفاهی، امکانات و برنامه‌های فرهنگی مجتمع برای کارکنان ارتش بوده است.


سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: جا دارد از هیئت رئیسه ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی، بنیاد تعاون و حفاظت اطلاعات به جهت پشتیبانی مستمر از این مجتمع به منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته برای مهمانان تشکر و قدردانی ‌کنم


 


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.