بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

ترامپ اسناد مرتبط با توان هسته‌ای یک کشور خارجی را در خانه خود نگهداری کرده است

روزنامه واشنگتن پست از کشف اسنادی درباره توانایی‌های هسته‌ای یک کشور خارجی در عملیات بازرسی از منزل رئیس‌جمهور پیشین آمریکا خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که در جریان بازرسی از منزل «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور در ماه آگوست اسناد مرتبط با توانایی‌های هسته‌ای یک کشور خارجی کشف شده است.


این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت: «‌ماموران دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌‌بی‌آی) در این بازرسی اسنادی را درباره وضعیت دفاع نظامی یک دولت خارجی از جمله قابلیت‌های هسته‌ای  آن پیدا کردند.»


در همین راستا تاکید شده است که برخی اسناد کشف شده در جریان تفتیش از منزل ترامپ عملیات فوق محرمانه ایالات متحده را با جزئیاتی توصیف می‌کند که حتی مقام‌های ارشد امنیت ملی از آنها بی‌اطلاع هستند و تنها رئیس‌جمهور و حلقه محدودی از مقام‌های دولت به این داده ها دسترسی دارند.


واشنگتن پست نوشت که ماموران اف‌بی‌آی در بازرسی هشتم آگوست، اسنادی مبنی بر آمادگی هسته‌ای یک کشور خارجی پیدا کردند، اما منابع روزنامه کشور مورد نظر را مشخص نکردند.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.