بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

واکنش کاخ سفید به پاسخ ایران به پیش‌نویس احیای برجام/ نشست محرمانه مالی با اعضای کنگره درباره توافق هسته‌ای/ عملیات مقاومتی در الخلیل

واکنش کاخ سفید به پاسخ ایران به پیش‌نویس احیای برجام، نشست محرمانه نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اعضای کنگره درباره توافق هسته‌ای و عملیات مقاومتی در الخلیل از جمله مهمترین اخبار جهان طی ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یک نظامی صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در تقاطع جاده «بیت عینون» واقع در شمال شرق الخلیل زخمی شد.


– سخنگوی کاخ سفید گفت که احیای احتمالی برجام نباید به تحقیقات آژانس درباره «منشأ اورانیوم در سه سایت اعلام نشده ایران» مرتبط شود.


– نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای ارائه توضیحات درباره مذاکرات احیای برجام در نشستی محرمانه با اعضای کنگره این کشور شرکت کند.


– نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی توییتری، پاسخ ایران به پیشنهادهای آمریکا درباره پیش‌نویس احیای برجام را قابل قبول خواند.


– کمیسیون اروپا اعلام کرد که آخرین پاسخ از ایران را درباره مذاکرات هسته‌ای دریافت کرده است.


– یک مقام آمریکایی در واکنش به دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد ایالات متحده درباره توافق هسته‌ای، اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی پاسخ تهران است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.