بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

ابراز امیدواری بوررل  نسبت به دستیابی به توافق طی روزهای آینده/ حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب/  گفت‌وگوی تلفنی لاپید و بایدن درباره ایران

ابراز امیدواری مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به دستیابی به توافق طی روزهای آینده، حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب و گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری آمریکا درباره ایران از جمله مهمترین اخبار جهان طی ۲۴ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی گزارشی به اعضای این نهاد، اعلام کرد که ایران غنی‌سازی با دومین آبشار IR-۶ را در تأسیسات نطنز آغاز کرده است.


– نخست‌وزیر عراق تهدید کرد که در صورت ادامه هرج و مرج در این کشور از قدرت کناره‌گیری می‌کند.


– نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری آمریکا طی تماسی تلفنی درباره ایران گفت‌وگو کردند.


– پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرد.


– نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان تاکید کرد: ایران به همراه کشورهای همسایه پشتیبان افغانستان امن و توسعه‌یافته است.


– منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب خبر دادند.


– روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی تروریست آمریکا توسط رزمندگان غیور این نیرو در خلیج فارس را اعلام کرد.


– وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.


– وزیر امور خارجه تاکید کرد: برای ایران قابل قبول نیست که پس از بازگشت همه طرف‌ها به برجام مجددا شاهد برخی از دیدگاه‌های سیاسی و اتهامات بی‌اساس آژانس باشیم.


– سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل در نیویورک امروز از پایان ماموریتش در این سمت خبر داد.


– مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز -چهارشنبه- نسبت به دستیابی به توافق طی روزهای آینده ابراز امیدواری کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.