بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

قاچاق ۲۹۸ تن مواد اولیه پتروشیمی در «ری»

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۲۹۸ تن مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در انبار کارخانه‌ای در محدوده کهریزک این شهرستان خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت.


وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که کالاها دپو شده وارداتی بوده و خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع آوری شده اند.


فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از این مکان و دستگیری متهم اخذ شد.


سرهنگ جلیلیان ادامه داد: ماموران این فرماندهی به همراه نماینده اتاق اصناف از محل مورد نظر بازدید و در بازرسی صورت گرفته ۲۹۸ تن مواد اولیه پتروشیمی وارداتی کشف شد.


این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستور قضائی محل دپوی کالای قاچاق پلمب و مالک انباری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


سرهنگ جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.