بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

زارع: ملوان تیم مظلومی است/ داور با اعصاب و روان هواداران بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان با گلایه از داور مسابقه ملوان و ذوب‌آهن خواستار دقت او شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مازیار زارع در نشست خبری بعد از بازی ملوان مقابل ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فوتبال بدی نبود به ویژه از سمت تیم ما و مخصوصاً در نیمه اول. واقعاً ذوب‌آهن موقعیتی نداشت.  شاید یک موقعیت در نیمه اول، کنترل بازی در دست ما بود. نیمه دوم به دلیل اینکه بازی هجومی ارائه دادیم با فضاهای زیادی در میدان ظاهر شدیم و تیم حریف موقعیت بیشتری روی ضد حملات پیدا کرد.


وی با اشاره به عملکرد داور گفت: روی بعضی تصمیمات آدم عصبانی می شود. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما بعضی حرف‌ها را داوران اجازه نمی‌دهند نزنیم، از پهلوی آدم بیرون می‌زند. آن پنالتی جو ورزشگاه و تمرکز تیم ما را بهم ریخت. داور تمرکز لازم را برای قضاوت این مسابقه را نداشت. با تصمیماتی که در حین مسابقه گرفت کل ورزشگاه، هواداران و ما را بهم ریخت. نمی‌توانم قبول کنم که نرمال بود!


سرمربی تیم ملوان در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران گفت: کیفیت زمین خیلی پایین آمده و مانند سه سال پیش توپ پله پله می‌شود، به همین دلیل روی کیفیت بازی ما تاثیر گذاشت. البته این موارد طبیعی است باید خیلی خودمان را قوی کنیم، در حال حاضر تیم مظلومی هستیم. چه از نظر ورود هواداران به ورزشگاه. هفته گذشته ورزشگاه کاملاً پُر. نمی‌دانم روی چه داستانی اما امروز پشت دروازه را خالی کردند. به هر حال فکر می‌کنم تمام آزمایشاتشان را روی ملوان انجام می‌دهند. این اتفاقاتی هست که در فوتبال می‌افتد. روی هم رفته بچه ها خیلی زحمت کشیدند، می‌توانستیم برنده باشیم ولی به هر حال اتفاق نیفتاد و برایشان آرزوی موفقیت دارم. 


زارع در پاسخ به اینکه اگر در فوتبال ایران وی ای آر وجود داشت، روی صحنه پنالتی چه تاثیری داشت: انتخاب فدراسیون فوتبال ساعت یک بهم خورد ساعت پنج درست شد! شما انتظار وی ای آر دارید؟! تکلیف ما مشخص نیست و نمی‌دانیم با خودمان چند چندیم!


وی خطاب به داور گفت: این داور را زیاد ندیده بودم که در لیگ پارسال قضاوت کند. امسال اصلاً ندیده بودم. امیدوارم صحبت های من را گوش کند و فیلم بازی را ببیند و روی صحبتهای. همانطور که من ضعف هایی دارم احتیاج دارم خودم را قوی کنم او هم باید برود دنبال رفع ضعف خود. با اعصاب و روان یک شهر و یک تیم ما راه نرود. درست وقتی که ما در حمله بودیم داور بازی را قطع کرد، آب نوشید و به تیم حریف فرصت داد که خودش را بازیابی کند. سر صحنه پنالتی کارشناسان نظر بدهند، چیزی که ما در فوتبال شنیدیم وقتی با دروازه‌بان برخورد کنند، خطا می‌گیرند، شاید سر ملوان این داستان فرق می‌کند.


سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره  اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال چه تاثیری روی فوتبال ایران دارد، گفت: زیاد تغییر خاصی فکر نمی کنم اتفاق بیفتد، همین طوری که هست می‌ماند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.