بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تارتار: الفاظ هواداران رفتار داور را عوض کرد/ برخلاف جریان بازی گلزنی کردیم

مهدی تارتار بعد تمجید از عملکرد داور مسابقه ملوان و ذوب آهن گفت: بعد از آن پنالتی با اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد و الفاظی که شنیده شد، یک مقدار بازی را مدیریت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی ذوب آهن مقابل ملوان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که ما پیش‌بینی می کردیم بازی سختی بود و زمین بد ورزشگاه هم کار ما را سخت‌تر کرد. تیم ملوان بازی را خوب شروع کرد و پانزده دقیقه ابتدایی از ما بهتر بودند. ما برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم. بعد از آن ما تقریباً بازی را بهتر دنبال کردیم؛ ولی متاسفانه زمین این اجازه را نمی‌داد که از عقب بازیسازی کنند. مجبور بودیم بازی مستقیم انجام بدهیم و خود ملوان هم این کار را انجام داد. طبیعی است بعضی جاهای زمین سفت، بعضی جاهای زمین شُل بود. نمی‌شد روی زمین بازی کرد. 


وی افزود: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و بازی متعادل بود. در همین حین بود که روی یک ارسال غفلت کردیم و گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از آن یک تغییراتی را ایجاد کردیم، توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. تیم ملوان هم انصافاً خوب بازی کرد. هر دو تیم علاوه بر این گلی که زدند موقعیت‌های خوب دیگری داشتند. 


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره پنالتی که به سود ذوب‌آهن گرفته شد، گفت: از صحنه دور بودم؛ اما مشخص بود که از دروازه‌بان تیم ملوان مهاجم ما را گرفت. ملوانی‌ها می‌گفتند قبل از آن مهاجم تیم ما خطا کرده است. اما مهاجم تیم ما مستقیم پرید و هیچ خطایی انجام نداد. فکر می‌کنم آقای بای قضاوت خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. علاوه بر او از گروه داوری هم تشکر می‌کنم. بعد از آن پنالتی با اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد و الفاظی که شنیده شد، یک مقدار بازی را مدیریت کرد. یک مقدار صحنه‌های 60 به 40 درصد را به سود تیم ملوان اعلام می‌کرد. به نظرم بازی را مدیریت کرد وگرنه خیلی قضاوت خوبی را از گروه داوری شاهد بودیم.


تارتار در پاسخ به اینکه آیا بعد از گل ملوان تیمش دفاعی بازی کرد، گفت: بعد از اینکه تیم ملوان به گل رسید، با توجه به جو ورزشگاه و روحیه‌ای که ملوان به دست آورد بازی را مدیریت کردیم. در حین این مدیریت موقعیت‌های خیلی خوبی را در ضدحملات خود داشتیم که می‌توانستیم به برتری هم برسیم. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.