بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

سوئیس با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کند

رئیس رژیم صهیونیستی طی کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با رئیس کنفدراسیون سوئیس در شهر برن از دولت این کشور خواست با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از آناتولی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی طی کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با «ایگنازیو کاسیس» رئیس کنفدراسیون سوئیس در شهر برن از دولت این کشور خواست با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کند.


هرتزوگ با اعلام این‌که خاورمیانه از مقاطع بحرانی عبور می‌کند، با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، مدعی شد که این رویکردها صلح و آرامش را تهدید می‌کند.


وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «از همه کشورها و به ویژه دولت سوئیس می‌خواهم که قاطعانه با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کنند. ایران به عنوان کشوری که برای سرنگونی اسرائیل سوگند خورده است، دائماً برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان تلاش می‌کند».


رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: «نباید به نگرش ایران با سکوت پاسخ داد و فعالیت‌های این کشور بدون مجازات باقی بماند. نباید چنین دولتی نیروی هسته‌ای داشته باشد. من از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهم که به تحقیقات از ایران ادامه دهد».


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.