بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

سفرمارکت ارزانترین پرواز رفت و برگشت را به شما نمایش می دهد!


ارزان ترین پرواز رفت و برگشت را می‌توانید در طول روز از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین پلتفرم گردشگری ایران یعنی سفرمارکت خریداری کنید. در این سایت، نرخ بلیط‌های هواپیما از ایرلاین‌های گوناگون داخلی و خارجی، به مقصدهای مختلف داخلی و خارجی، به صورت رقابتی ارائه شده تا مسافران محترم، به جدید ترین و ارزان‌ترین نرخ رزرو بلیط هواپیما به مقصدهای گوناگون دسترسی داشته باشند.


با پلتفرم و اپلیکیشن سفرمارکت، می‌توانید به منظور سفر به شهرهای گوناگون کشور و هم‌چنین عزیمت به نقاط مختلف جهان، ارزان‌ترین و بهترین نوع بلیط را برای خود و همسفران محترم تهیه کنید. هیچ نیازی به کارت اعتباری ارزی نیست و می‌توانید به راحتی با کارت بانکی و تحت درگاه شاپرک، بلیط خود را خریداری و هزینه را پرداخت کنید. سفرمارکت، بهترین قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصدهای داخلی و بین المللی را تضمین می‌کند و آماده ارائه مشاوره لازم به ایرانگردان و جهانگردان عاشق سفرهای هوایی ارزان و راحت است.


ما بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری ایران هستیم. سفرمارکت در واقع یک موتور جست‌وجوی قدرتمند است تا سفر را برای گردشگران ایرانی در داخل و خارج از کشور، آسان و راحت کند. از طرفی هم کم هزینه! ما به صورت تخصصی، بهترین و ارزان‌ترین قیمت سفر از خرید بلیط قطار و اتوبوس و هواپیما تا رزرو محل اقامت از هاستل و هتل و اقامت‌گاه‌های جذاب و شیک بوم‌گردی در سراسر کشور را ارائه می‌کنیم تا سفری آسان و اقتصادی را برای هموطنان به ارمغان آوریم.


با سفرمارکت، شما از مراجعه به پرتال‌های خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بررسی سایت ایرلاین های داخلی و بین المللی، بی نیاز شده و صرفا از طریق بخش رزرواسیون بلیط هواپیما سفرمارکت، می‌توانید به ارزان ترین بلیط هواپیما بر اساس مبدا و مقصد مشخص شده دسترسی داشته باشید. مقایسه و خرید آنلاین از بین صدها سایت گردشگری ایران از جمله امتیازهای استفاده از سفرمارکت برای مدیریت برنامه های گردشگری داخلی و خارجی است.


 


۴ مزیت استفاده از سفرمارکت


با نصب اپلیکیشن سفرمارکت روی گوشی همراه خود و رصد روزانه و هفتگی سایت سفرمارکت، ضمن مقایسه قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما در نخستین و بزرگ‌ترین بازار سفر ایران، از جشنواره‌های هیجان انگیز نیز خبردار خواهید شد. بنابراین مقایسه قیمت بلیط هواپیما به مقصدهای گوناگون با ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی، یکی از مزیت‌های استفاده از سفرمارکت است.


42


 


خرید امن و مطمئن، یکی دیگر از مزیت‌هایی است که سفرمارکت در اختیار مسافران گرامی قرار می‌دهد. کلیه فروشندگان سفرمارکت، مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری و سایر ارگان‌های دولتی را دارا بوده و مجهز به نماد اعتماد الکترونیک هستند. پس با خیال راحت نسبت به انتخاب بلیط و خرید بلیط اقدام کنید.


از دیگر مزیت‌های چهارگانه استفاده از سفرمارکت برای خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، خرید کالا و خدمات مناسب و ارزان قیمت است. از هر جایی که فکر کنید، اینجا قیمت‌های بهتری برای رزرو بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال بلیط چارتری و لحظه آخری هستید، جایی بهتر از سفرمارکت برای سفر هوایی ارزان به جذاب ترین مقصدهای گردشگری داخلی و خارجی ندارید.


شما با سفرمارکت می‌توانید خریدی سریع و صحیح و آسان داشته باشید. حتی برای خرید بلیط، نیازی به ثبت‌نام قبلی در سفرمارکت نیست. اما با ثبت نام در سفرمارکت، در جریان جدید ترین نرخ ها و تخفیف‌دار ترین بلیط های هواپیما به مقصدهای مطرح و پرتردد داخلی و خارجی قرار خواهید گرفت.


در بخش رزرواسیون بلیط رفت و برگشت هواپیما سفرمارکت، تقویم سفر پیش روی شما است تا کم‌ترین نرخ‌ها را در حوالی زمان عزیمت مورد نظر شما به نمایش درآورد و هم‌چنین با فیلتر رزرواسیون بلیط هواپیما، سفری مطابق با نیاز شما را معرفی کند. ناگفته پیداست که در سفرهای خارجی، هر میزان توقف‌ها بیش‌تر باشد، هزینه تمام شده بلیط کم‌تر خواهد بود نسبت به بلیط‌هایی که توقف ندارند.


ما به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری، به دنبال راه‌ حل‌های خلاقانه جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم تا پاسخ‌گوی بخشی از نیاز بازار توریسم ایران عصر ۱۴۰۰ شمسی باشیم. پس با خیال راحت، یک دستیار تخصصی گردشگری را در جیب خود داشته و از طریق مجله گردشگری سفرمارکت، در جریان جذاب ترین و هیجان‌انگیز ترین مقصدهای گردشگری ایران و جهان و هزاران نکته کم‌تر شنیده شده درباره مناطق توریستی ۵ قاره باشید.


43


چرا پرواز رفت و برگشت؟


سعی کنید در زمان خرید بلیط هواپیما، بلیط مسیر رفت و برگشت را خریداری کنید. این کار، ۲ فایده مهم دارد. یکی این‌که خرید بلیط تک رفت و خرید بلیط تک برگشت، در مجموع گران‌تر از خرید بلیط رفت و برگشت است. هم‌چنین، در مسیرهای پرتردد و پر مسافر مثل مسیر تهران مشهد و بالعکس، در روزهای خاصی در سال مثل ایام منتهی به تعطیلات و مناسبت‌های ملی و مذهبی، شاهد افزایش شمار تقاضا و کمبود بلیط و هم‌چنین افزایش قیمت هستیم.


لذا خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت از سفرمارکت می‌تواند گامی برای سفر ارزان و آسان و راحت باشد. حتی المقدور برنامه سفر خود را برای اساس تقویم مناسبت‌های کشور طراحی کرده و در اسرع وقت نسبت به رزرو بلیط برای خود و همسفران گرامی اقدام کنید. دقت کنید که بلیط چارتری به نسبت بلیط سیستمی، استرداد وجه نداشته و قیمت بلیط برای گروه‌های مختلف سنی، یکسان است.


 




پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.