بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

فخرالدینی: بازیکنان پرسپولیس خودشان را روی زمین می‌انداختند و وقت تلف می‌کردند

مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس تهران صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، میلاد فخرالدینی در حاشیه تمرین تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: سه هفته ای که گذشت فکر می‌کنم وضعیت تیم‌مان خوب بود ولی نتیجه ای که باید می گرفتیم را به نظرم نگرفتیم. خداراشکر خوب کار کردیم و بچه ها با هم هماهنگ بودند. این نشان می دهد که در آینده حرف های زیادی برای گفتن داریم. فکر می‌کنم طی یکی دو هفته آینده شکل تیمی کاملی خواهیم داشت و می‌توانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.


مدافع آلومینیوم ادامه داد: مخصوصا چون در تیم تغییرات داشتیم و حدود 15 بازیکن جدا شده اند این نیاز به زمان دارد که بازیکنان جدید جا بیفتند. چهار پنج هفته قرعه سخت برای ما رقم خورده ولی مطمئنا این دو سه هفته هم می گذرد و قول می‌دهم که ما نتایج خوبی کسب می کنیم. چیزی که من از تیم دیدم باعث خوشحالی است که بچه ها به بلوغی رسیدند که تیمی مانند پرسپولیس را در زمین خودمان طوری بازی کردیم که فقط 7-8 دقیقه خودشان را انداختند و وقت تلف کردند. 


فخرالدینی افزود: این نشان می دهد که ما تیم بزرگی هستیم و می توانیم بهتر از این ها کار کنیم و نتیجه بگیریم. ناراحت بودیم که هواداران در مسابقات قبلی نبودند امیدواریم از این بازی به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند. تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.