بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

سفر رئیس موساد به آمریکا با محوریت ایران/ گزارش ادعایی هاآرتص از جزییات متن پیشنهادی اتحادیه اروپا/ تأکید کاخ سفید بر محتمل‌تر شدن دستیابی به توافق

سفر رئیس موساد به آمریکا با محوریت ایران، گزارش ادعایی هاآرتص از جزییات متن پیشنهادی اتحادیه اروپا و تأکید کاخ سفید بر محتمل‌تر شدن دستیابی به توافق از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، وزیر خارجه روسیه نوشت که غرب در تلاش است تا بر خلاف فرایندهای عینی تاریخی حرکت کند که ممکن است شکل‌گیری جهان چندقطبی را آهسته کند، اما به هیچ وجه مانع آن نخواهد شد.


– خبرنگار روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» طی مقاله‌ای، جزئیاتی ادعایی از طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای برجام منتشر کرد.


– ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۱ بار آتش‌بس اعلام‌شده در یمن توسط سازمان ملل متحد را نقض کرد.


– رئیس موساد همسو با هراس مقام‌های صهیونیست از احتمال احیای برجام، برای رایزنی با مقام‌های آمریکایی عازم واشنگتن می‌شود.


– هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا گفت گه امروز در مقایسه با دو هفته قبل، به توافق با ایران نزدیک‌تر هستیم.


– وزیر امور خارجه با بیان اینکه پاسخ طرف آمریکایی با دقت در حال بررسی است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با پایان یافتن بررسی و جمع بندی نظرات خود را اعلام خواهد کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.