بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه (سری سوم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ منتشر شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱و با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، عبارت نکته مهم: «صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵٪ بهره‌مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا «بیکار» ثبت شده باشد» از ردیف «۱» سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قسمت الزامات، امتیازات و سهمیه‌های قانونی مندرج در صفحه (۳) دفترچه راهنمای مذکورحذف می‌گردد.


به همین منظور برای فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۶/۰۶) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 


لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۱/۶/۲ و ۱۴۰۱/۶/۳ و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. 


بر همین اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.