بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

تشکیلات خودگردان جنایت‌های اسرائیل علیه اسرای فلسطینی را افشا می‌کند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تحرک دیپلماتیک بین‌المللی برای افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی را آغاز کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از وفا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تحرکات دیپلماتیک بین‌المللی برای افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و جذب حمایت‌های بین‌المللی برای مسئله فلسطین را آغاز کرد.


«نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که محمود عباس سرکوب‌های بی‌سابقه علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را با نگرانی و اهتمام شدیدی پیگیری می کند.


وی گفت:‌ «محود عباس تاکید کرده است که پرونده اسرا در راس اولویت‌های تشکیلات قرار دارد و ما اجازه نخواهیم داد که با این قهرمانان چنین رفتارهای غیر انسانی شود».


ابوردینه گفت:‌«رئیس تشکیلات سفرایمان را به سراسر جهان به ویژه سازمان‌های بین‌المللی اعزام کرده است تا تحرک گسترده‌ای را برای افشای جنایت‌های ارتکابی علیه اسرایمان که از ساده‌ترین حقوق انسانی و قوانین بین‌المللی کاملا دور هستند، آغاز کنند».


هیئت امور اسرا و آزادگان در سازمان آزادی‌بخش فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که زندان‌های اسرائیل شاهد حضور گسترده یگان‌های سرکوب در ورودی بسیاری از زندان‌ها هستند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.