بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

انتقاد ریکی پویگ به رفتار مدیران بارسلونا

ریکی پویگ، هافبک سابق بارسلونا از رفتار باشگاه با او قبل از رفتنش به لس‌آنجلس گلکسی در تابستان امسال انتقاد کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، ریکی پویگ 23 ساله ابتدا در سال 2014 به بارسلونا ملحق شد و در لاماسیا در رتبه‌های بالاتری قرار گرفت، قبل از اینکه به تیم اصلی راه پیدا کند اما نتوانست یک پست ثابت را زیر نظر هیچ یک از سرمربیانش حفظ کند تا اینکه در نهایت توسط سرمربی فعلی یعنی ژاوی اخراج شد.


او از تور پیش فصل باشگاه کنار گذاشته شد تا نشانه ای از تمایل بارسلونا برای جدایی از او – در کنار نتو، اسکار مینگئزا، موسا واگه و ساموئل اومتیتی ​​- مشخص شود. پویگ در صحبت با نشریه AS اعتراف کرد که از دیدن این نوع رفتار حیرت زده شده است.


او گفت: «برای من ماه سختی بود، زیرا قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم، بازیکنانی را پشت سر گذاشتم در بارسلونا و بدون آن‌ها به یک تور رفتند. شاید من موقعیت باشگاه را درک کنم، آنها می‌خواهند بازیکنان را تحت فشار بگذارند تا تیم را ترک کنند، اما راه های دیگری برای انجام این کار وجود دارد. حضور در بارسلونا، تمرین تنهایی، با چهار هم تیمی دیگر که آنها نیز در کنار من بودند، واقعا سخت بود.”


“بعد از هفت سال حضور در باشگاه، حضور در بارسلونا، زمانی که همه هم تیمی‌هایم در لس آنجلس هستند و بازی می کنند، خوب، حقیقت این است که خیلی به من صدمه زد. این شرایط سختی است و گاهی اوقات شما باید تصمیم بگیرید و آن‌ها هم تصمیم گرفتند. این تصمیم را گرفتم اما من با آن موافق نیستم.”


انتقادات پویگ در حالی مطرح می شود که بارسلونا همچنان به تلاش برای جدایی از تعدادی از بازیکنان تیم خود ادامه می دهد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.