بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

هیچ عدم انطباقی در فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود ندارد

محمد اسلامی گفت: هیچ عدم انطباقی در فعالیت‌های هسته‌ای ما با استانداردهای آژانس وجود ندارد و گزارشات و بیانات مقامات آژانس شاهد این موضوع است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه فعالیت های هسته‌ای خود را بر اساس موازین و ضوابط انرژی اتمی انجام دادیم و تماما تحت نظارت آژانس بودیم، تاکید کرد که جمهوری اسلامی کاملا متعهد به NPT و پادمان است و آژانس نمی تواند ادعایی درخصوص فعالیت هایی کند که با آژانس مطابقت ندارد.


وی پیرامون اظهارات اخیر رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز گفت: انتظار داریم آژانس کار حرفه‌ای خود را مطابق با ضوابط انجام دهد و فشار سیاسی در داخل آژانس تعقیب نشود.


رئیس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: هیچ عدم انطباقی در فعالیت های هسته‌ای ایران وجود ندارد و گزارشات و بیانات مقامات آژانس شاهد این موضوع بوده است.


اسلامی با اشاره به اینکه مکان های ادعایی ساخته و پرداخته ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی موجبات مذاکراتی را فراهم کرده که به توافق برجام منجر شده، اظهار داشت: این تاکید ایران است که قبل از روز بازاجرای توافق، موارد ادعایی آژانس بسته شود تا این بهانه تاریخی مشمئز کنننده یکبار برای همیشه تمام شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.