بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

کی شمس: ورزشگاه تختی  با مدیریت جهادی  آماده میزبانی شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ورزشگاه تختی آبادان با مدیریت جهادی مدیر عامل محترم پالایشگاه در کمتر از یک ماه مهیای میزبانی بازی های خانگی تیم صنعت نفت آبادان شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از «رصنا» جهانگیر کی شمس در آیین تقدیر از مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان پیرامون زحمات شرکت پالایش نفت آبادان برای ترمیم ورزشگاه و افزایش ایمنی آن، اظهار داشت:  قطعا اگر این زحمت جهادی که انجام گرفت صورت نمی گرفت ما باید برای  هر بازی 800 میلیون تومان هزینه می‌کردیم و تیم را برای هر بازی به خارج از استان منتقل می‌کردیم. 


وی افزود: از طرفی مردم و هواداران صنعت نفت آبادان انتظار داشتند  بازی‌ها به رقم اینکه حدود  2 سال و نیم به علت وجود ویروس کرونا در آبادان برگزار نشد و در صورت امکان در مرحله اول در آبادان انجام شود و در مرحله بعدی این بازی‌ها همراه با تماشاگران باشد.


کی شمس بیان کرد: بر اساس توافقاتی که با دکتر قیم صورت گرفت و زحماتی که افراد زیر مجموعه از جمله بوعذار و موسوی متقبل شدند، این امکانات طوری برنامه‌ریزی شد که به موقع بازی را برگزار کنیم.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: به حق اگر برنامه زمان‌بندی فشرده که برای اولین بار بود که با توجه به بورکراسی‌های اداری که از آن مطلع هستم، از شروع کار، اجرا و حتی تمیز کاری کمتر از یک ماه زمان برد این دغدغه را توانستیم رفع کنیم، واقعا از طرف مردم و هواداران و هیات مدیره صنعت نفت نهایت تشکر و قدردانی را دارم. 


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان ادامه داد: واقعا باید به نگاهی که مدیرعامل پالایشگاه به مسئولیت های  اجتماعی دارد و ثابت کرد که قلبشان برای مردم آبادان می‌تپد، تشکر کرد و امیدواریم این موارد کمک کننده تداوم و ادامه پیدا کند.


وی درباره تغییر نگاه‌ها به برند صنعت آبادان، عنوان کرد: قصدمان این است که تمام مسئولین لباس صنعت نفت را به عنوان یک برند و برگ ارزشمند در دفترشان نصب شود. زمانی  می‌توانم بگوییم عاشق تیم هستیم که همه چیزمان عاشقانه باشد. این گله را از خیلی مسئولان آبادان دارم که بیشتر موج سواری می‌کنند،عملا خیلی جاها سنگ هم جلوی پای ما می اندازند.


کی شمس درباره حل مشکلات ورزشگاه گفت: ما یکسری مشکلات به واسطه جایگاه ورزشگاه داریم اگر بشود این جایگاه افزایش پیدا کند که در ضلع  شمالی و جنوبی پشت درواز‌ه‌ها می‌توان ظرفیت اضافه کرد. قبلا پلان آن به واحد مهندسی داده شده بود. 


وی گفت: همچنین احداث اقدامات اولیه زمین چمن مصنوعی همجوار  زمین پیروز  انجام شده و حتی هزینه‌ها و شرح کارش نوشته شده بود، که انتظار داریم از سوی پالایشگاه جهت احداث آن کمک شود.


مدیرعامل صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌ یک جایگاه ویژه‌ای برای ریکاوری مصدومان داریم که در سنوات گذشته ساخته شده و منحصر به فرد است. واحد فیزیوتراپی ما در بین همه تیم‌های مدعی ابران بهتربن است، تمام دستگاه‌ها، برندها واحدهای اصلی خارجی هستند، دو دستگاه لیزر جدیدا خریداری کردیم که با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان خریداری شده است و این اقدام امکانات شهر را نیز افزایش داد.


کی شمس گفت: این موضوع خوشبختانه می‌تواند به تیم‌های پالایشی کمک کند با این کار سالانه حدود حداقل 500 میلیون تومان صرفه‌جویی می‌شود زیرا تمام دستگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی را در اختیار داریم که بعضا بعضی دستگاه‌ها در ایران وجود ندارد و هیچ یک از تیم‌های ورزشی آن را در اختیار ندارند.


وی افزود: انشاالله توافقی با مدیریت پالایشگاه انجام شود تا تیم های ورزشی دیگرمان بتوانند تحت پوشش قرار گیرند، امیدواریم بتوانیم خدمات به مجموعه ورزشی شهر بدهیم که از محل آن 500 تا 600 میلیون تومان به سود باشگاه باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.