بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

جایزه ارتباطات ملی سلامت طراحی می‌شود

وزیر بهداشت با اشاره با اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت از طراحی جایزه ارتباطات ملی سلامت خبر داد.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم روز خبرنگار، با بیان اینکه اگر عاشورا روایت نمی‌شد این حماسه به نتیجه نمی‌رسید، گفت: کار خبرنگاران هم یک حرکت زینبی بوده و کار آنها ارزشمند است ک باید جامعه علمی قدردان آنها باشد‌.


وی افزود: خبرنگاران در تمام مقاطع انقلاب حضور داشتند. هجمه زیادی علیه انقلاب وجود دارد و در اینجا رسالت زیادی در زمینه دفاع از کیان کشور بر عهده خبرنگاران است.


وزیر بهداشت با بیان اینکه هدف ما ارتقای نظام سلامت است: ما خبرنگاران را همکاران خود می‌دانیم.


وی با اشاره به شیوع کرونا گفت: ما با ویروسی مواجه شدیم که در همه دنیا وجود داشت، تفاوت ما با همه کشور‌ها این بود که ما در تحریم بودیم که در مقاطعی فشار زیادی بر ما وارد شد با این حال کادر سلامت ما اقدامات بسیار فداکارانه‌ای انجام داد، چنانکه ۳۰۰ نفر آنها در این راه جان خود را از دست دادند.


وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما این است که پوشش سلامت را برای مناطق محروم ایجاد کنیم، یادآور شد: با توجه به نقش خبرنگاران در این امر، جایزه ارتباطات ملی سلامت طراحی خواهد شد.


او ادامه داد: اگر هر علمی در شاخه‌های تخصصی آن وجود داشته باشد بسیار خوب خواهد شد. در حوزه خبرنگاری نیز باید این‌گونه باشد و این موضوع که خبرنگار تخصصی سلامت داشته باشیم.


ادامه دارد…


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.