بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

یک کلیک تا پرفکت شدن؛ خرید ووچر پرفکت مانی

در یک ظهر گرم تابستانی که کولر جواب دمای بالای هوا را نمی‌دهد، کلافه، دنبال بهترین راه برای انتقال و دریافت پول هستید. در روزی دیگر از همان تابستان داغ برای خرید از سایت‌های خارجی هیچ راه مناسبی برای پرداخت به‌ ذهن‌تان نمی‌رسد. به نقطه‌ی جوش می‌رسید و کم مانده به زمین و زمان بد و بیراه بگویید که لامپی درون مغزتان روشن می‌شود.


در شرایط عادی، اگر سیستم‌های مالی و بانکی داخل ایران تحریم نبودند، هزارویک راه برای انجام کارهای‌تان وجود داشت. اما حالا، در شرایط استثنایی قرار داریم و تمام پرداخت‌های بین‌المللی به تحریم ختم می‌شوند. به جز یکی؛ پرداخت با ووچر پرفکت مانی. اما برای خوشحالی کمی زود است. چون سیستم پرفکت مانی از ریال پشتیبانی نمی‌کند. ولی هنوز برای بد و بیراه گفتن هم زود است، چون راه‌حل مسأله دست ماست.


منطقه‌ی سبز؛ بدون تحریم با پرفکت مانی


خیلی زود است که پرفکت‌ مانی به گروه بزرگ شرکت‌های تحریم‌کننده‌ی ایران وارد شود. سایت این شرکت زبان فارسی در کنار دیگر زبان‌ها قرار داده و می‌توان مطالب و بخش‌های مختلف سایت را به فارسی مطالعه کرد. این موضوع سنگینی بار پرداخت‌های بین‌المللی را برای کاربران ایرانی کاهش و خرید از سایت‌های خارجی و نقل و انتقال ارز را آسان کرده است. اما همیشه یک در قفل وجود دارد که باید دنبال کلیدش بگردید.


در بین ارزهای موجود در سایت پرفکت مانی ریال به چشم نمی‌خورد و به همین دلیل نماینده‌های رسمی و معتبر در کنار کاربران می‌ایستند تا ایجاد درگاه پرداخت سایت‌ فروشگاهی، دریافت وام و پرداخت با ارزهای دیجیتال برای کاربران امکان‌پذیر شود. با این حساب اگر الزامی برای استفاده از پی‌پال، ارزهای دیجیتال، وب‌مانی، پاییر و دیگر سیستم‌های آنلاین ندارید، بهترین گزینه روی میز است: خرید پرفکت مانی از نیک پرداخت.


محبوب‌ مثل یک سلبریتی؛ ووچر پرفکت مانی


ووچر (Voucher) یکی از دیگر خدمات پرفکت مانی به حساب می‌آید. شبیه به کارت شارژ، با این تفاوت که شکل فیزیکی ندارد. روی هر کارت الکتریکی ووچر پرفکت مانی، کد ووچر، شماره سریال، تاریخ صدور و مبلغ آن دیده می‌شود. اگر ووچر در کشوری فرضی برای ریاست جمهوری کاندید شود قطعاً بیشترین رأی را به دست خواهد آورد. دلیل این ادعا محبوبیت بالای ووچر بین افرادی است که پرداخت‌های بین‌المللی دارند. بدون از دست دادن وقت، آنی و اتوماتیک نقد می‌شود و کارمزد بسیار پایینی با این روش پرداخت خواهید کرد. این دلایل کافی نیست؟


1200-600-no-6


دیوار چند لایه‌ی بتنی؛ هک حساب پرفکت مانی؟


کاربران پرفکت مانی سؤال مهمی مطرح می‌کنند: «امکان هک شدن حساب پرفکت مانی وجود دارد؟» شرکتی مثل پرفکت مانی لایه‌های متعددی برای جلوگیری از هک اطلاعات و حساب‌های کاربران روی هم چیده است. ولی سهل‌انگاری در رعایت نکته‌های امنیتی نفوذ و عبور از لایه‌های امنیتی را آسان‌تر خواهد کرد. راهکارهایی هستند که سد محکمی مقابل نقوذ هکرها می‌سازند. مثل:


  • فعال‌ کردن رمز دو مرحله‌ای.
  • تعریف کردن IP ثابت برای ورود به حساب پرفکت مانی.
  • غیرفعال کردن گزینه‌ی api درصورت استفاده نکرد.


دیگر مراحل امنیتی را می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید تا آب در دل‌تان تکان نخورد.


مثل آب خوردن؛ شارژ حساب پرفکت مانی


داشتن حساب خالی پرفکت مانی مثل زنبور بدون عسل است. برای پرداخت یا انتقال، قبل از هرچیز باید حساب‌تان را شارژ کنید. خب، باید چکار کرد؟ مثل آب خوردن. شارژ حساب پرفکت مانی تفاوت چندانی با خرید ووچر ندارد. معمولاً می‌توان با استفاده از دلار و یورو حساب را شارژ کرد. با جست‌و‌جویی ساده مطمئن‌ترین نمایندگی را پیدا کنید. معادل مقدار ریالی واریزی، دلار یا هر ارز دیگر موردنیازتان به حساب‌تان واریز می‌شود. شاید فکر کنید پیدا کردن نمایندگی و صرافی مطمئن آنقدر هم ساده نباشد؛ حق دارید. فعلاً نه، ولی در ادامه یکی ازآن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.


حساب‌ وریفای‌شده‌ی پرفکت مانی


تمام سیستم‌های مالی آنلاین معتبر، امکاناتی ویژه برای حساب‌وریفای‌شده‌ کنار می‌گذارند. پرفکت مانی هم از این قاعده مستثنا نیست. شاید بتوان مزیت اصلی اکانت وریفای شده‌ PM را میزان کارمزد آن دانست. با داشتن این نوع از حساب Perfect Money مقدار کارمزد شما به 0.5 درصد خواهد رسید. درصورتی که با حساب وریفای‌نشده تا 1.99 درصد باید کارمزد بپردازید.


حساب عادی (Normal) پرفکت مانی


تمام کاربران پرفکت مانی که برای اولین‌بار در این سایت ثبت‌نام می‌کنند و حساب کاربری می‌سازند بدون هیچ محدودیتی امکان داشتن این حساب را خواهند داشت.


حساب ویژه (Premium) پرفکت مانی


برای داشتن حساب ویژه پرفکت مانی باید حسابی با عمر یک سال و گردش مالی هزار دلار آمریکا یا معادل آن داشته باشید. مزیت حساب Premium به Normal در میزان کارمزد خدمات و تراکنش‌های آن است.


حساب همکار (Partner) پرفکت مانی


پرفکت مانی نوعی حساب را ویژه‌ی نمایندگان پرفکت مانی، سیستم‌های پرداخت و صرافی‌ها ارائه می‌دهد که با عنوان Partner شناخته می‌شود. کارمزد تراکنش‌های حساب‌های پارتنر 1.5 درصد است. مهم‌تر از آن سالانه 8 درصد سود به موجودی این نوع حساب‌ها اختصاص داده می‌شود.


1200-600-no-5


دنبالش نگردد، همینجاست؛ خرید پرفکت مانی از نیک پرداخت


از آنجایی که نیک پرداخت نماینده‌ی رسمی پرفکت مانی در ایران است، با یک ثبت‌نام ساده، خیلی راحت خرید آنی و اتوماتیک پرفکت مانی داشته باشید. فروش ووچر به نیک پرداخت بدون احراز هویت و بدون محدودیت انجام می‌شود. نکته‌ی مهم این است که اگر سقف خرید روزانه‌تان 15 دلار باشد، نیازی به احراز هویت نخواهید داشت. راه رسیدن به ووچر پرفکت مانی نیک پرداخت راحت‌تر از آنی است که تصور می‌کنید. ثبت نام و بعد خرید. تمام! با داشتن حساب پرفکت مانی سه کار اساسی پرداخت‌های بین‌المللی را انجام می‌دهید:


  • انتقال یا دریافت پول از دوستان و آشنایان خارج از کشور
  • شارژ حساب پرفکت مانی
  • خرید یا دریافت خدمات از سایت‌های خارجی


حالا چرا باید از ووچر پرفکت مانی نیک پرداخت استفاده کرد؟ امکان خرید آنی و اتوماتیک ووچر پرفکت مانی و پاسخگویی 24 ساعته و هرروزه‌ی مشاوران حرفه‌ای ما که آنلاین و تلفنی به شما کمک می‌کنند. نیک پرداخت با کوله‌باری از تجربه‌ی 15 ساله هر مانعی برای پرداخت را از مسیرتان برمی‌دارد. این لینک شما را به جایی برای خرید ووچر پرفکت مانی هدایت می‌کند. جایی خنک و دنج که از گرمای ظهر تابستان خبری نیست و ووچر تاج پادشاهی سرزمین پرداخت را بر سر دارد. 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.