بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

شرایط اجاره خودرو در تهران|رنت ماشین در تهران

رنتینال ارائه خدمات اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران ، رنت ماشین تهران ، اجاره خودرو لوکس ، اجاره ماشین در تهران میباشد.




اجاره خودرو در تهران یکی از اصلی ترین خدمات رنتینال میباشد ، شما میتوانید برای راحتی سفر های خود از اجاره خودرو در تهران استفاده کنید.


حتما بار‌ها به دلایل مختلفی تمایل داشته‌اید پشت فرمان یک ماشین لاکچری و زیبا بنشینید، اما شرایط خرید آن را نداشته‌اید. برای داشتن ماشین‌های لاکچری نیاز نیست میلیارد‌ها  پول خرج کنید و همچنین با کم‌ترین هزینه نیز می‌توانید اتومبیل مورد نظر خود را برای چند روز، چند ساعت، چند ماه و … اجاره کنید. لازم به ذکر است، اجاره خودرو ساعتی در تهران بسیار به صرفه‌ تر و بهتر می‌باشد.


اجاره خودرو در تهران با راننده و بدون راننده


اجاره خودرو در تهران با راننده خدمتی است که در سراسر جهان توسط شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف انجام می‌پذیرد. به طور کلی اجاره اتومبیل روشی است برای داشتن خودرو، بدون آن‌که خریداری شود. برای اجاره ماشین تهران می‌توان به سایت رنتینال مراجعه کرد و از خدمات بی نظیرشان بهره برد. در چند سال اخیر خودرو‌های زیادی وارد بازار شده‌اند که محصول شرکت‌های بزرگ خودرو سازی می‌باشد.


هزینه رنت ماشین در تهران


هزینه رنت ماشین در تهران بسیار مقرون به صرفه است و همچنین فرد می‌تواند ماشین دلخواه خود را در اختیار داشته باشد و هیچ باید و نباید خاصی در زمینه رنت ماشین در تهران وجود ندارد. افرادی که نیاز به رنت ماشین برای کمتر از یک روز دارند، اجاره اتومبیل به صورت ساعتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا در اجاره روزانه با چند ساعت تاخیر در تحویل ماشین نیز باید هزینه یک روز بیشتر پرداخت شود.


با اجاره ساعتی خودرو، فرد به میزان ساعت استفاده از ماشین هزینه را پرداخت خواهد کرد. برای مراسم عروسی و انجام کارهای تشریفاتی، کرایه ماشین به صورت ساعتی بسیار مناسب است و همچنین با روش اجاره ماشین به صورت ساعتی، می‌توان یک راننده اختصاصی را نیز در اختیار گرفت؛ تا فرد بدون نگرانی از وضعیت خودروی اجاره شده، سایر کارهای را خود را انجام دهد. با توجه به این‌که خریدن ماشین‌های خارجی هزینه بردار است می‌توان از سایت رنتینال کمک گرفت و اتومبیل اجاره کرد.


مزایای اجاره خودرو در تهران


یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اجاره خودرو در تهران ساعتی می‌تواند این باشد که فرد نگران تحویل خودرو در ساعتی که مشخص کرده است نیست؛ زیرا در صورت تاخیر فرد موظف به پرداخت هزینه برای کل روز نخواهد بود و تنها هزینه تاخیر در تحویل ماشین را پرداخت می‌کند. از دیگر مزیت‌های اجاره خودرو در تهران ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  1. امکان اجاره چند خودرو به طور همزمان
  2. حق انتخاب در خودرو متناسب با شرایط
  3. تجربه رانندگی با ماشین جدید
  4. استفاده از خودروی لوکس برای انجام کارهای مهم
  5. بیمه
  6. حذف هزینه‌های خراب سرمایه
  7. داشتن مالیات، تعمیر، عوارض و … در صورت خریداری ماشین


هزینه‌ ای اجاره ساعتی اتومبیل چگونه حساب می‌شود؟


حساب کردن هزینه اجاره ساعتی اتومبیل مانند: محاسبه هزینه در مدل اجاره روزانه است. با این تفاوت که در اجاره ماشین به صورت ساعتی، معیار محاسبه هزینه بر مبنای ساعت خواهد بود. این ویژگی در اجاره‌های کوتاه مدت بسیار مهم می‌باشد، زیرا اجاره اتومبیل ساعتی باعث کاهش هزینه‌های شخص اجاره کننده می‌شود.


از دیگر نکات مهم در زمینه اجاره ساعتی خودرو این است که افزایش و کاهش نرخ برای هر ساعت بر اساس افزایش و کاهش ساعات اجاره حساب می‌شود. هر چه خودرو ساعت بیشتری در اختیار فرد باشد، هزینه پرداختی نیز به ازای هر ساعت شامل تخفیف می‌شود.


شرایط  رنت ماشین در تهران


اجاره خودرو به صورت ساعتی تفاوت زیادی با رنت ماشین در تهران به شکل معمول ندارد. تنها تفاوت این دو مدل این است که هزینه‌های اجاره به صورت ساعتی به جای روزانه حساب می‌شود و همچنین فرد باید دارای سن ۱۸ سال باشد. علاوه بر این ویژگی باید سایر شرایط رنت ماشین در تهران را در این مدل رعایت کرد.


از جمله موارد معمول می‌توان به شرایط پرداخت اجاره ‌بها، امضاء قرارداد اجاره، ارائه مدرک شناسایی، ارائه تضمین لازم برای تحویل دادن خودرو به صورت کاملا سالم و … اشاره کرد.


مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس


برای اجاره ماشین عروس به مدارکی نیاز است که ارائه این مدارک برای افراد ایرانی و خارجی متفاوت می‌باشد. در زیر به مدارک مورد نیاز جهت اجاره ماشین عروس توسط افراد ایرانی اشاره خواهیم کرد:


  • کارت ملی
  • گواهینامه رانندگی
  • سند ملکی که متعلق به شخص متقاضی اجاره ماشین عروس باشد.
  • قرار دادن ودیعه تا ۱۵ درصد ارزش ماشین ایرانی و ۷ تا ۱۰ درصد ارزش برای سایر ماشین‌ها
  • چک یا سفته مناسب با مبلغ خودرو
  • خودروی فردی که قصد اجاره کردن ماشین را دارد در پارکینگ عمومی پارک شود و سند آن را به شرکت تحویل بدهد.


مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس توسط افراد خارجی شامل ویزا و پاسپورت، تصویر بلیط رفت و برگشت فرد، گواهینامه رانندگی، کارت ملی و شناسایی معتبر و گذاشتن ودیعه تا ۱۵ درصد ارزش برای ماشین‌های ایرانی و ۷ الی ۱۰ درصد ارزش برای سایر خودروها می‌شود.


2


انواع خودروهای اجاره ای در تهران


خودروهای اجاره ای در تهران تشریفاتی ماشین‌ هایی خیلی خاص‌تر و گران قیمت‌تر هستند. گاهی اوقات شرایط اجاره ماشین تشریفاتی ساعتی، بسیار به صرفه‌تر می‌باشد. شخص اجاره کننده می‌تواند ماشین تشریفاتی را به صورت روزانه نیز اجاره کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اجاره خودرو ساعتی نیز مانند سایر روش‌های اجاره از ویژگی‌های گوناگونی برخوردار است.


در نتیجه شخص متقاضی، انتخاب روش مناسب جهت اجاره ماشین را تعیین می‌کند. بهتر است با در نظر گرفتن هدف از اجاره ماشین و بهره بردن از تجربه مشاوران سایت رنتینال،  بهترین روش‌ را برای انجام این کار انتخاب کرد.


اجاره خودرو لوکس در تهران


اجاره خودرو لوکس در تهران به صورت ساعتی از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. برای اجاره خودرو لوکس در تهران می‌توان به سایت معتبر رنتینال مراجعه کرد و به صورت آنلاین ماشین دلخواه خود را انتخاب نمود. این سایت در زمان کوتاهی بسیاری از ماشین‌ های خارجی را برای مشتریان فراهم می‌سازد و خدمات بسیار عالی را ارائه می‌دهد. سایت رنتینال به صورت آنلاین و در هر زمانی از روز آماده است تا پاسخگوی نیاز شما باشد. بنابراین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت خودروها به این سایت مراجعه کنید.


3


رنتینال


اگر قصد رفتن به تعطیلات با یک ماشین لوکس را دارید می‌توانید از سایت بسیار معتبر و آنلاین رنتینال برای اجاره خودرو به صورت ساعتی یا روزانه استفاده کنید. این سایت به شما در انتخاب نوع و مدل ماشین کمک خواهد کرد و همچنین می‌توانید به صورت ساعتی ماشین بسیار شیکی را اجاره کنید و کارهای خود را انجام دهید.


رنتینال https://rentinal.info/ ارائه خدمات اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران ، رنت ماشین تهران ، اجاره خودرو لوکس ، اجاره ماشین در تهران میباشد.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.