بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

واعظ آشتیانی: مشکل ۵ امضای ما حل نشود به سازمان بازرسی شکایت می‌کنم/ مشخص نیست تا پایان انتخابات بمانم یا به سود کسی کنار بروم

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد وضعیت ثبت نامش در انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، بعد از پایان یافتن زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اخباری مطرح شد مبنی بر اینکه صلاحیت سه نامزد یعنی واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به دلیل نداشتن ۵ امضای لازم از بین اعضای مجمع، رد شده و این نفرات در انتخابات حضور نخواهند داشت. هرچند این موضوع از سوی کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال تکذیب شد. 


واعظ آشتیانی در گفتگویی در خصوص این موضوع اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم ببینم ادعای چه کسی بوده که من شرط ۵ امضا برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را نداشتم؟ وقتی من به همراه آقای اسدی و آقای آخوندی در دقایق آخر ثبت نام کردیم ثبت نام بنده در ساعت ۱۴:۳۰ از طریق سایت انجام گرفت و سایت هم ما را به فدراسیون هدایت کرد برای راستی آزمایی موارد بارگزاری شده و ساعت ۱۵:۳۰ بنده در فدراسیون فوتبال بودم برای راستی آزمایی مدارک و آقای اسدی و آخوندی هم بودند.


وی افزود: هیچ فرقی بین کسی که دقیقه اول ثبت نام وارد می‌شود با کسی که دقیقه آخر وارد می‌شود نیست ولی متاسفانه پیش بینی برای افرادی که در دقایق آخر وارد می‌شوند صورت نگرفته بود چرا که وقتی شما روی سایت ثبت نام انجام می‌دهید حدود ۷-۸ صفحه را باید پر بکنید و بعد از آن بارگزاری انجام می‌شود و وقتی به فدراسیون برای راستی آزمایی مراجعه می‌کنید نام شما رسماً در سایت قرار می‌گیرد و وقتی در سایت قرار گرفت آن موقع ۵ نفر می‌آیند و بر اساس فرمولی که خود آقایان تعریف کردند به صورت الکترونیکی امضاهایشان را روی سایت قرار می‌دهند ولی جالب اینجاست که بعد از ساعت مقرر سایت بسته می‌شود. وقتی سایت بسته می‌شود و اسم من وجود داشته باشد دیگر چه فایده دارد؟ مشخص است که آن ۵ نفر نمی‌توانند امضا کنند. 


نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ادعای رد صلاحیت آنها از سوی کمیته بدوی صورت گرفته یا نهاد دیگر، گفت: من نمی‌دانم ولی آن روزی که ما ثبت نام کردیم بنده در برنامه فوتبال برتر که میهنانش آقای کامرانی‌فر بود سوال من از ایشان این بود که این خبر که یک ساعت بعد از رفتن ما برای ثبت نام فراگیر شد که ما سه نفر رد شدیم از سوی شما بوده یا خیر که ایشان تکذیب کردند ولی ما متوجه شدیم از درون فدراسیون کسی به بیرون خبر داده است که این نفرات رد شدند. 


واعظ آشتیانی در مورد اینکه این رد صلاحیت از سوی کجا به آنها ابلاغ شده، گفت: کسی به ما ابلاغ نکرده که رد صلاحیت شدیم و حتی به صورت شفاهی هم به ما چنین موضوعی از سوی هیچکجا اعلام نشده و این موارد همه جنگ رسانه ای هست. دنبال به چالش کشیدن و ایجاد جنگ روانی هستند و به ما هیچ تصمیمی ابلاغ نشده است، نه از سوی فدراسیون و نه کمیته بدوی چون تصمیمی هنوز گرفته نشده که بخواهند به ما ابلاغ کنند. 


وی افزود: من گلایه‌ام از روند ثبت نام بود که چرا وقتی بنده ساعت ۱۷:۳۰ که راستی آزمایی مدارکم تمام شده و رسید گرفتم در کنار آقای اسدی و آقای آخوندی که بعد از من راستی آزمایی‌شان تمام شد. خب وقتی ما ثبت نام کردیم چرا سایت را بسته بودید؟ و اینکه چه ادعایی مبنی بر رد صلاحیت ما مطرح شده است؟ من گفتم اگر این مورد برطرف نشود آن را به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع خواهم داد.


واعظ آشتیانی در مورد اینکه تصمیم دارد تا پایان در انتخابات باشد یا ممکن است به سود کسی کناره گیری کند، توضیح داد: آن دیگر بستگی به نوع گفتمانی دارد که انجام می‌شود. چون طبق چیزی که در گذشته دیده‌ایم مناظرات تلویزیونی می‌گذارند و هم اینکه برخی کاندیداها برنامه‌هایشان را ارایه می‌دهند و ما هم برنامه ها و اهدافمان را مطرح می‌کنیم و برنامه سایر دوستان را هم می‌شنویم. لذا اینکه کسی التزام داشته باشد تا انتها می‌ماند یا نه بحث دیگری است. قطعاً وقتی ما وارد عرصه شدیم به خاطر گرم شدن تنور انتخابات است و فقط بین سه نفر نباشد که در اذهان عمومی فرمالیته در نظر گرفته شود. لذا ما با همین باور ورود کردیم و حالا اینکه بنده یا دیگری بمانیم یا نمانیم از الان مشخص نیست و باید دید فضا به چه سمتی خواهد رفت. 


واعظ در پایان در مورد اینکه آیا اعتراضی به صلاحیت هیچکدام از نامزدها دارد یا نه، گفت: این به من ارتباطی ندارد و کمیته بدوی تشخیص می‌دهد که آیا پرونده ای تکمیل هست یا نه. من شخصاً پرونده ام هیچ نقصی ندارد به جز اینکه سایت را برای من و دو نامزد دیگر بستند و ما می‌خواهیم سایت باز شود که ۵ امضا انجام شود و پرونده من دو نقص به لحاظ شکلی داشت که یکی مربوط به صنوات مدیریت ورزشی و دیگری سو پیشینه بود که روز شنبه اینها را تحویل دادیم و به پرونده اضافه شد و پرونده من هیچ نقصی ندارد. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.