بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اخبار و شایعات زنده نقل و انتقالات اروپا: منچستریونایتد می‌خواهد مارسیال را حفظ کند

بزرگترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:


* پس از پیشنهاد رسمی دیروز، وستهم در حال مذاکره با فیلیپ کوستیچ درباره شرایط شخصی است. مذاکرات به خوبی پیش می رود، اما هنوز توافق انجام نشده یا تکمیل نشده است. پس از تکمیل قرارداد اسکاماکا [فقط جزئیات کوجک باقی مانده است]، مذاکرات وارد مراحل نهایی خواهد شد.


* نیکولاس تاگلیافیکو با عقد قراردادی تا سال 2025 به لیون پیوست.


* ساوتهمپتون این هفته پیشنهاد رسمی حدود 16 میلیون پوندی برای جذب دائمی لیام دلپ ارائه کرده است. منچسترسیتی این پیشنهاد را رد کرده است. او هدف اصلی ساوتهمپتون است اما هنوز توافقی در کار نیست.


*جرارد رومرو: طی یک چرخش 180 درجه ای، ژول کونده حالا در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است. 


* رومانو: اریک تن هاگ و هیات مدیره منچستریونایتد می خواهند آنتونی مارسیال را در این تابستان در باشگاه نگه دارند. این تصمیم به صورت داخلی گرفته شده و به بازیکن نیز ابلاغ شده است. دو باشگاه مایل هستند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرند اما منچستریونایتد در حال حاضر قصد ندارد او را کنار بگذارد.


* شرودر،‌ سرمربی آژاکس: می ترسیم آنتونی برود؟ نه نه. ما تعداد مشخصی از بازیکنان را فروخته ایم و انتظار دارم هیچ کس دیگری باشگاه را ترک نکند. اگر یک بازیکن اصلی دیگر را از دست بدهیم برای ما بد خواهد بود.»


* توخل درباره فشار دادن بارسلونا به آزپی: «شاید کمی از بارسا ناراحت باشم. اما تمام تلاشم را برای چلسی انجام می دهم. این را به آزپیلیکوئتا گفتم، او این موضوع را دوست ندارد  اما او درک می کند. این برای او سخت است زیرا باشگاه دیگر [بارسا] همیشه از او حمایت می کند.”


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.