بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

 به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “­ قاسم رضایی ” در  اولین جشنواره سرباز ماهر؛ اشتغال و کارآمدی اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپبهد شهید “حاج قاسم سلیمانی”، همرزمانش و شهدای انتظامی  درود و رحمت می فرستیم و برای مقام معظم رهبری ” مدظله العالی” آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم افزود: میزبانی فراجا را در برگزاری اولین جشنواره سرباز ماهر؛ اشتغال و کارآمدی، افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم می دانیم.

 ابلاغ سلام  سردار” اشتری” به سربازان وظیفه

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با ابلاغ سلام و خوشامدگویی فرمانده کل انتظامی کشور به همه مدعوین اولین جشنواره سرباز ماهر و سربازان عنوان کرد: سردار “حسین اشتری” سلام گرمی به همه شما عزیزان رساندند و بنده از طرف ایشان حضورتان را گرامی می دارم.

سردار رضایی با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام سربازی تاکید کرد: افتخار نیروهای مسلح سربازی ولایت و مقام معظم رهبری “مدظله العالی” است و همه ما به این توفیق، بر خود می بالیم و خداوند را شاکریم.

سپهبد شهید سلیمانی ؛ سرباز وفادار ولایت

این مقام ارشد انتظامی با ذکر یادی از قهرمان و سیدالشهداء مقاومت سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” مطرح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز واقعی و وفادار ولایت و مقام معظم رهبری ” مدظله العالی” بود و این سردار رشید و بزرگ برای همه ما الگو است.

اطاعت محض از رهبری

وی با ذکر ویژگی های بارز سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” مطرح کرد: اطاعت محض از ولایت و رهبری، بارزترین و شاخص ترین ویژگی این شهید بزرگوار است و همه ما باید پیروی از مقام معظم رهبری ” مدظله العالی” و حرکت در خط ولایت را بر خودمان فرض بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح بر این است که در بازه زمانی تحت عنوان خدمت مقدس سربازی، میزبان جوانان کشور باشد و افتخار می کنیم که با شما جوانان عزیز که سرمایه های ارزشمند کشور هستید همرزم و همکاریم.

سربازان را چون فرزندانمان می دانیم

سردار رضایی ادامه داد: سربازان را چون فرزندانمان، عزیز و گرامی می داریم و بر این باوریم این همرزمان فداکار و غیرتمند سرمایه ارزشمند نظام و کشور هستند.

 سهم بی بدیل سربازان در کسب دستاوردهای نیروهای مسلح

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: سربازان وظیفه در کسب دستاوردهای نیروهای مسلح سهم بی بدیلی دارند و ما قدردان تلاش ایثارگرانه و جهادگونه یکایک کارکنان عزیز وظیفه هستیم.

 تلاش برای مهارت آموزی سربازان

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه  نیروهای مسلح، تصریح کرد: تلاش برای مهارت آموزی سربازان، فرهنگی جاری در مجموعه انتظامی کشور و سایر سازمان های نیروهای مسلح است.

 کسب مهارت های اجتماعی  و زندگی  

وی افزود: کسب مهارت اجتماعی و زندگی بالاترین آموزش به سربازان در نیروهای مسلح است و فراجا در برگزاری دوره های مهارت آموزی فردی، عمومی و تخصصی کارکنان وظیفه اهتمام ویژه ای دارد.

سردار رضایی گریزی بر اقدامات صورت گرفته در فراجا برای تحقق مهارت آموزی سربازان وظیفه زد و گفت: براساس گزارشات، 54 باب کلاس مهارت آموزی در فراجا راه اندازی شده است، از طرفی 28 کارگاه آموزشی ثابت در استان های سراسر کشور و در مجموعه های انتظامی به این منظور ( مهارت آموزی) ایجاد شده است.

وی یادآور شد: دو هزار و 174 کارگآه آموزشی با محوریت مهارت افزایی فردی، اجتماعی، عمومی و تخصصی در فراجا به منظور ارتقاء توانمندی های سربازان وظیفه برگزار شده است و در جریان این آموزش ها، هزار و 972 نفر ، استادکار تربیت شده است.

 تجلیل از سربازان نمونه  در مهارت آموزی

گفتنی است، در این مراسم با حضور امیرسرتیپ “عزیز نصیرزاده” ، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار “قاسم رضایی”؛ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، سردار “محمدجواد زاده کمند”؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، از دست اندرکاران برگزاری اولین جشنواره سرباز ماهر و سربازان نمونه تجلیل شد.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.