بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

مسئولان به وظایف قانونی خود در قبال عفاف و حجاب عمل کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: دولت پس از یک سال، عملکرد مدیران خود را ارزیابی کرده و در صورت نقص، مسئولان را تغییر دهد.


‌به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: پیشاپیش عید سعید غدیر را خدمت همه دلدادگان امیر المومنین علی (ع) تبریک می گویم.


وی افزود: افتخار ما این است که ولایت امیرالمومنین(ع) هستیم و اعتقاد حاکمیت همیشگی بشریت ،هر چند کوتاه اما منشوری گسترده و فراگیر برای همه بشریت است که نتیجه آن اجرای عدالت همه جانبه و برخورد مساوی هرچند حداقلی برای همه اقشار جامعه از امکانات موجود بیت المال بوده و است.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: رضایت حداکثری از این شیوه حاکمیت است و امید است که با الگو گرفتن از این سیره مقدس و ترویج آن در جامعه ،جهانی با عدالت فراگیر را جهت تشکیل حکومت جهانی ولی خدا فراهم آوریم.


این نماینده مردم در خانه ملت، با بیان اینکه سیره علوی مدیران جهادی ،دلسوز، شجاع و ایثارگر می طلبد،ادامه داد: سیره علوی مدیران جهادی ،دلسوز، شجاع و ایثارگر می طلبد تا هم از اقشار پایین دست و محروم غافل نشود و هم مراقب جاه طلبان و فرصت سوزان و مدیران فاسد باشد و بدون هیچ ملاحظه‌ای برای اصلاح جامعه ،بدون توجه به هیچ رابطه نسبی و سببی و حزبی و قبیله ای در جهت اصلاح جامعه هم در بعد حاکمیت و هم جامعه قدم بردارد.


فلاحی در ادامه افزود: در حاکمیت علوی آنانی موفق هستند که در مقابل فتنه های دشمن ؛دارای صبر و علم و بصیرت باشند.تا ضمن رصد جبهه دشمن و توطئه های آن، جامعه را نسبت به این بصیرت راهبری کنند و همواره مراقب مردم باشد تا طعمه دشمن نگردد،که  این طعمه شدن نتیجه ای جز هزینه شدن نظام و آسیب آن نخواهد بود.


وی ضمن گرامی داشت یاد خاطره شهدای مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب مطرح کرد: به تمامی بانوان و دختران عفیف جامعه احترام می گذارم و امیدوارم آنانی که از این جامعه فاصله گرفتند به دامن جامعه زینبی و فاطمی بازگردند و به همه مردم و مسئولان امر عفاف و حجاب و فرهنگ جامعه اعلام می کنم که مراقب برنامه های مشکوک دشمن از طریق برخی فرق ضاله در جهت غیرت زدایی از مردان و عفت زدایی از زنان جامعه ،باشند که این روزها در برخی از شهرها و اماکن تفریحی و فرهنگی برخی از گول خوردگان ،خودنمایی می‌کنند و بدانید که این معضل آغازی برای ادامه هنجارشکنی و ولنگاری است.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس  در ادامه مطرح کرد: یادمان نرود که عده ای یک روزی می گفتند” یک تار مو مشکل جامعه نیست”؛ اما همین مقدمه تهاجم گسترده شد که امروز کار را به طلاق گسترده و و فروپاشی برخی از خانواده ها کشاند و با گسترش فضای مجازی به این امر دامن زدند؛ امیدوارم مسئولان امر به وظایف قانونی خود در قبال این سناریو با شناسایی شاخه های اصلی که قطعا از مراکز صهیونیستی و استکبار جهانی دستور می‌گیرند به این پدیده هنجارشکن پایان دهند.


عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به موضوع برخورد با بی حجابی در ادامه، خاطرنشان کرد: از برخی از متدینین که دلسوز  عفت جامعه هستند، تشکر می کنم که از هرگونه افراط و تفریط در توجیه رفتارهای هنجارشکنانه خصوصاً در کشف حجاب پرهیز کرده و توجه داشته باشند؛ ملاک عمل قانون است که در نظام اسلامی از سوی بیش از ۹۸ درصد مردم پذیرفته شده است.


فلاحی با اشاره به موضوع انفال،بیان کرد: به دستگاههای اجرایی و قضایی در خصوص انفال کشور تذکر می‌دهم که به جیب عده ای خاص می رود ؛مراقب باشید! معادن کشور که یک نمونه از این انفال است ؛بدون نظارت و مراقبت و بدون پرداخت حقوق دولتی نصیب عده‌ای خاص شده است و تمامی زیرساخت‌های عمرانی و کشاورزی و چشمه و قنوات را نیز در برخی از مناطق از بین برده اند و ظاهرا دولت ها هیچ برنامه‌ای برای آن نداشتند؛ اینها از حقوق بیت المال می‌رود و باید به سفره مردم برگردد.همانطور که با دادستان محترم کل کشور مکاتبه کرده‌ام تا تعیین تکلیف از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:از دولت می خواهم که پس از یک سال عملکرد، مدیران خود را ارزیابی کند و در صورت نقص، مسئولان را تغییر دهد.دولت از اداره سنتی دستگاه ها پرهیز کند و با استفاده از سامانه های نظارتی کارآمد و جدی کنترل کشور خصوصا در بازار اقتصادی را اجرا کند و به مطالبات مردم و نمایندگان در تعیین تکلیف بانیان وضع موجود و مدیران باقی مانده از دولت قبل که نه تنها عملکرد مثبت نداشته  که با دولت سیزدهم هم در تضاد هستند توجه کند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.