بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

 روز عرفه, روز نیایش و دعا لقب گرفته است/ اصرار ما بر حکم الهی حجاب، نادیده‌ گرفتن دیگر مفاسد نیست

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: روز عرفه روز نیایش و دعا لقب گرفته است.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت:حضرت امیرالمؤمنین به فرزندشان امام حسن(ع) فرمودند، بدان محبوب‌ترین چیزی که از میان وصایای من برمی‌گزینی تقوای الهی است، یعنی در تمام موقعیت‌ها تقوا را ببنیم و تقوای الهی را حفظ کنیم. می‌خواهم از امید به خدا و دل بریدن به دیگران بگویم که سفارش روز عرفه است. روز عرفه روز نیایش و دعا لقب گرفته است. 


وی افزود: فردا بعداز ظهر همه شما خوبان این زمزمه را باور خواهید داشت که ما هیچ هستیم و هرچه هست ذات مقدس ربوبیت است.


خاتمی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:  امروز پیام مقام معظم رهبری برای حجاج بیت‌الله الحرام منتشر شد که ذکر و معنویت را برشمردند و فرمودند این دو می‌توانند جامعه اسلامی را به هدف برسانند و دشمنان در پی زدن این دو هستند که  می‌خواهند ذکر خدا را کمرنگ کنند.


وی افزود: ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ دستور کشف حجاب از سوی رضا خان صادر شد و ماموران رضاخان بعداز نماز صبح در شبستان‌های مسجد گوهر شاد را بستند و مردم را به شهادت رساندند ، روح تمام شهدای حجاب شاد باشد.


خطیب نماز جمعه تهران گفت: زن گوهر است و اسلام می‌خواهد زن را به مقامش برساند. اصرار ما بر حکم الهی حجاب نادیده‌ گرفتن دیگر مفاسد نیست.  تا می‌گوییم حجاب می‌گویند به ۴تا تار مو گیر ندهید به اختلاس و فساد گیر دهید، ما به اندازه به آن‌ها گیر داده‌ایم و قوه قضائیه هم کارش را می‌کند‌. دزدی، اختلاس و بی‌حجابی گناه است و اتفاقا بسیاری از بی‌حجاب‌ها زن و بچه همان دزدها هستند.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.