بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تاکید کرد: جهاد ما جهاد تبیین است و نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود و از او جلوتر قدم نگذاریم تا ماجرای خوارج احیا نشود.


به گزارش خبرنگار سیاسی دولت، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عصر امروز در چهارمین کنفرانس حقوق بشر آمریکایی گفت: ما در این مراسم جز نقاب‌برداری چیزی برنخواهیم داشت. در این رهگذر، دولت‌های جمهوریخواه و دموکرات در آمریکا برای ما فرقی ندارد. یکی با ماسک و دیگری بدون ماسک می‌آیند. 


وی ادامه داد: جنایت‌های آمریکایی را در برابر غیرمسلمان و مسلمانان مشاهده کنید و باید برای نسل جوان، این موارد و جنایت‌های آمریکا آگاهی‌سازی صورت بگیرد. 


مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه اگر آمریکا انجیل را مظهر عشق و دوستی و حقوق بشر می‌دانید، چیزی جز نقض آن رفتار نمی‌کند، اظهار داشت: اگر در برابر حقوق بشر حرف می‌زنید و می‌گویید ما به آن عمل می‌کنیم اما هیچ وقت به آن عمل نکردید. شما در برابر سرخپوستان بزرگترین جنایت را انجام دادید و حدود ۲۷ میلیون نفر را کشتید. 


کریمی با بیان اینکه در سال بیش از هزار و هشتصد زنان به علت خشونت جسمی و جنسی کشته می‌شوند، تصریح کرد: در اسلام ما کشتن یک نفر را گناه می‌دانیم اما شما دم از رعایت حقوق بشر می‌زنید. این حقوق بشر است؟ 


وی افزود: امروز تاریخ تکرار می‌شود. حضرت علی (ع) در برابر دشمن و حقوق مردم ایستاد و قربانی ترور شد و حالا سید علی امروز راه او را ادامه می‌دهد و در برابر ظلم ایستاده و راه او ادامه دارد. تو دروغ می‌گویی یا ما؟ تو حقوق بشر را رعایت می‌کنی یا ما؟ 


مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه به جز انسان، حیوانات هم و به جز مسلمانان، غیر مسلمانان هم دارای حق و حقوق هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا تمام راه ابلیس و شیطان بزرگ را می‌رود. 


به گفته کریمی، جهاد ما جهاد تبیین است و نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود و از او جلوتر قدم نگذاریم تا ماجرای خوارج احیا نشود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.