بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اولین مدال طلای ایران در مسابقات سیزم هلند

اولین مدال طلای نجات غریق بزرگسالان در رویداد جهانی توسط ورزشکار تیم اعزامی ارتش جمهوری اسلامی ایران کسب شد.


به گزارش ‌‌سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،‌ در یازدهمین دوره مسابقات نجات غریق نظامیان جهان (سیزم) در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین، بهشاد علیزاده موفق شد برای اولین بار مدال خوش رنگ طلا را به گردن بیاویزد.


در این دوره از مسابقات که در آمستردام هلند جریان دارد، ورزشکاران پرتلاش و با غیرت تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند و توانستند پرچم مقدس و خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران را در یک آوردگاه مهم بین المللی به اهتزار در بیاورند.


در این دوره از مسابقات  در بخش مسابقات داخل استخر، جوان رعنای کشور ایران بهشاد علیزاده با هدایت سرمربی تیم ارتش و نیروهای مسلح سروان سید جمال ساداتی، پس از کسب مقام اول در مرحله مقدماتی در ماده ١٠٠ متر حمل آدمک با فین، در فینال مسابقات توانست حریفان تیم های مطرح دنیا را پشت سر بگذارد و در جمع بیست و چهار ورزشکار مطرح دنیا در رده نخست بایستد و مدال با ارزش طلا را از آن خود کند و ورزشکاران لهستان و اسپانیا به ترتیب دوم و سوم شدند و عنوان چهارمی هم با اختلاف بسیار اندک به ورزشکار ایرانی خشایار حسینیان رسید.


ضمن اینکه در این مسابقات، با تلاش ورزشکاران تیم ارتش، تعدادی از رکوردهای ملی بهبود ببخشیده شد و در چند ماده رکوردهای کشوری و ملی را جابجا شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.