بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

بدون توقف با تمام قوا و تجهیزات؛ عملیات جست‌وجو ادامه دارد

رییس جمعیت هلال احمر گفت: بدون توقف با تمام قوا و تجهیزات؛ عملیات جست‌وجو ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت امدادرسانی و آواربرداری در محل ساختمان متروپل گفت: به محض اطلاع از حادثه نیروهای استانی و تمامی عوامل امداد و نجات در اینجا حاضر شدند. در حال حاضر نیز تمام امکانات و قوای جمعیت هلال احمر در اختیار آبادان است.


وی ادامه داد: عملیات باتوجه به وسعت حادثه و تهدیداتی که وجود دارد به دلیل عدم استحکام سازه کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است، ادامه داد: ما باید نکات ایمنی را با دقت مد نظر داشته باشیم و با تمام شرایط به صورت شبانه‌روزی کار را انجام می‌دهیم.


رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با تقسیم کار انجام شده کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و تیم‌های روحی ‌روانی جمعیت هلال احمر در منطقه مستقر شده‌اند و با خانواده‌های مفقودین صحبت می کنند.


وی ادامه داد: اعلام کردیم که اگر خانواده‌ها مفقودی دارند به سامانه بهداشت و درمان آبادان تماس بگیرد و مشخصات را بدهند ما هم پیگیری می‌کنیم تا انشالله به نتیجه برسد.


کولیوند خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی با تمام توان زیر نظر وزیر کشور در حال انجام است، اما عملیات گسترده است.


وی ادامه داد: نیروهای امدادی به صورت شیفتی و ۲۴ ساعته در حال انجام عملیات جست‌وجو و نجات در ساختمان متروپل هستند و لحظه‌ای عملیات متوقف نمی‌شود.


رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ما با توان‌قوا و به روزترین تجهیزات برای تسریع عملیات، حاضر هستیم اما وسعت و شدت سانحه و خطر ریزش ساختمان بشدت بالاست و همین موضوع استفاده از تجهیزات به‌روز را پیچیده می‌کند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.