بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

ادعا داریم صادرات نفت را به دو برابر می رسانیم

ما اکنون باتوجه به اینکه ظرفیت تولید به میزان قبل برگشته و ادعا داریم میزان صادرات را به دو برابر ارتقا دهیم و پایانه های نفتی این آمادگی را دارند که افزایش صادرات داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محسن خجسته مهر در نشست حاشیه ای بیست و ششمین نمایشگاه نفت در پاسخ به سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره نگرانی بابت ورود روسیه با بازار آسیایی نفت ابران باتوجه به تحریم روسیه از سوی اروپا و همچنین برنامه جدید ابران برای صادرات نفت به اروپا اطهار داشت: بازار فروش نفت همیشه یک بازار انعطاف پذیر است که فقط مربوط به قیمت نیست، نفت لزوما یک کالای اقتصادی نیست، بلکه سیاسی هم بوده و متاثر از موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواکونومی و همچنین تابع موضوعات جنگ و فرس ماژور هم است.


وی ادامه داد: زمانی قیمت نفت به ۸ دلار رسید که به شوک نفتی موسوم شد و اکنون از کانال ۱۰۰ دلار هم عبور کرده، ضمن اینکه فروش نفت رقابتی است.


مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: زمانی تمام هم و غم ما این بود که حداکثر توان را بکار بگیریم که سهم مان را از بازار پس بگیریم و مشتریان جدید داشته باشیم و اکنون این رویه استحکام یافته و همواره دنبال این هستیم که حداکثر فروش را داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: ما اکنون باتوجه به اینکه ظرفیت تولید به میزان قبل برگشته، ادعا داریم میزان صادرات را به دو برابر ارتقا دهیم و پایانه های نفتی این آمادگی را دارند که افزایش صادرات داشته باشیم. 


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.