بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

تجربه جدیدی از درآمد رانندگان تاکسی اینترنتی با اپلیکیشن اسنپ !


در سال های اخیر با پیشرفته تر شدن صنایع و گسترش تکنولوژی، روش های درآمدزایی جدیدی ایجاد شده است. در واقع کسب و کارهایی که بر بستر آنلاین ایجاد شده اند روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. این کسب و کارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث اشتغال زایی خواهند شد. در این مطلب قصد داریم به درآمدزایی از تاکسی اینترنتی، ثبت نام راننده و کسب درآمد راننده ها بپردازیم. این موضوع در ایران از سال 1393 رواج یافت و برای هزاران نفر شغل و درآمد ایجاد کرد.


ایجاد شغل و درآمدزایی با استفاده از سامانه های آنلاین می تواند برای افراد بسیار سودآور باشد. زیرا هزینه هایی که باید پیش از این برای حواشی یک کسب و کار پرداخت می کردند بسیار زیاد بود. در حالی که این سرویس ها سود خالص را بیشتر خواهند کرد.


تاکسی اینترنتی و خدمات آنلاین


خدمات آنلاین طی سال های اخیر در ایران رشد بسیاری داشته و شرکت های بزرگی در همین راستا ایجاد شده است. شاید شناخته شده ترین این شرکت ها اسنپ باشد. دلیل این موضوع نیز خدمات بسیار متنوعی است که ارائه می دهد. سوپراپلیکیشن اسنپ نیز در سال های اخیر در دسترس قرار گرفت و باعث شد همه خدمات این شرکت در یک اپلیکیشن و به راحتی در دسترس باشد. اما خیلی از افراد اسنپ را با تاکسی اینترنتی آن می شناسند. از زمان در دسترس گرفتن این سرویس استقبال از آن برای مسافران و ثبت نام راننده ها رو به افزایش است. همزمان با اسنپ شرکت دیگری با نام تپسی خدمات تاکسی آنلاین ارائه داد که تا کنون نیز ادامه دارد. این دو شرکت در بین تاکسی های اینترنتی بیشترین محبوبت را دارند.


مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی


خدمات آنلاین به میزان قابل توجهی باعث ساده و راحت تر شدن زندگی افراد شده است. زیرا خیلی اوقات به جای مراجعه حضوری یا تماس، با استفاده از یک نرم افزار می تواند در زمان کوتاه و با دسترسی به اینترنت درخواست خود را ثبت کنند. تاکسی اینترنتی یکی از آن خدماتی بود که خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت. یکی از دلایل آن قیمت و دردسر پایین تر نسبت به آژانس ها بود. تاکسی های اینترنتی برای راننده ها نیز مزایای بسیاری دارد. برای مثال ساعت کاری آن ها منعطف است. همچنین درآمد خود را به صورت روزانه دریافت می کنند و دیگر نیازی نیست تا اول ماه منتظر حقوق باشند. در ادامه از برخی از مزایای تاکسی اینترنتی نام می بریم.


  • صرفه جویی در زمان
  • هزینه کمتر
  • پشتیانی انلاین
  • پرداخت اینترنتی و اعتباری
  • امکان استفاده از کدهای تخفیف


سوپراپلیکیشن اسنپ


از زمانی که سوپر اپلیکیشن معتبر اسنپ در دسترس قرار گرفت، استفاده از خدمات این شرکت بسیار ساده تر شد. همچنین خیلی از افراد که از باقی سرویس های این شرکت مطلع نبودند یا استفاده نمی کردند نیز به کاربران این خدمات اضافه شدند. سوپر اپلیکیشن اسنپ امکان دسترسی به تمام بخش ها، مشاهده حساب و پروفایل و ثبت نام راننده اسنپ را فراهم آورده است. بنابراین کاربران در صورتی که نیازی به چند تا از سرویس های اسنپ داشته باشند، نیازی نیست اپلیکیشن هر کدام را به صورت جداگانه نصب کنند.


ثبت نام راننده اسنپ


همانطور که اشاره شد افراد می توانند به راحتی در اسنپ ثبت نام و به عنوان راننده یا شروع به کار کنند. ثبت نام راننده اسنپ در این سامانه نیز بسیار ساده بوده و نیاز به مدارک شخصی و مدارک ماشین دارد. رانندگان در صورتی که چندین ساعت در روز کار کنند می توانند درآمد بسیار خوبی داشته باشند. همچنین خیلی از افراد قصدشان از ثبت نام آن است که مسیرهایی که روزانه طی می کنند را مسافر داشته باشند تا از این کار روزمره نیز درآمد کسب کنند.


پشتیبانی سرویس های آنلاین


شرکت هایی  که خدمات و سرویس های آنلاین ارائه می دهند باید پشتیبانی انلاین هم داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در کمترین زمان آن ها را حل کنند. پشتیبانی یکی از عناصر مهم در کسب و کارهای آنلاین است. در همین راستا شرکت های مختلف از جمله اسنپ، بخشی به نام پشتیبانی دارند که شامل کارشناسان کارآزموده می شود. این بخش برای همه سرویس های اسنپ نیز در دسترس است. بنابراین کاربران در صورت بروز مشکل از جمله مشکلات پرداخت، انتقال و پیشنهادات یا مغایرت درخواست می توانند با پیشتیبانی تماس بگیرند یا از طریق نرم افزار تیکت پشتیبانی ثبت کنند تا کارشناسان با آن ها تماس بگیرند.


تاکسی انلاین نیز برای امنیت مسافران کارهایی انجام داده است تا در صورتی که مسافر احساس ناامنی کرد بتواند در سریع ترین زمان ممکن و بدون تماس به پشتیبانی متصل شود. این قابلیت از زمان شروع سفر برای کاربر فعل می شود تا بتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند. همچنین لازم به ذکر است که اسنپ صلاحیت راننده ها را به نیروی انتطامی سپرده است. بنابراین راننده ها از طرف پلیس و با بررسی پیشینه تأیید می شوند.


کلام آخر


همانطور که خواندید ثبت نام راننده در سرویس هایی که خدمات تاکسی اینترنتی را ارائه می دهند بسیار بیشتر شده است. دلیل این موضوع نیز کسب درآمد بیشتر، ساعت کاری منعطف، پرداخت روزانه و مواردی از این دست است. همچنین تعداد کاربرانی که از این سرویس ها استفاده می کنند، روز به روز در حال بیشتر شدن است. طراحی این نرم افزار و سرویس ها نیز به سمتی رفته تا همه افراد با هر گروه سنی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند(زیر ۱۸ سال مجاز به استفاده از خدمات خودروی تاکسی نیستند). در آخر نیز لازم به ذکر است که پیش بینی می شود طی سال های آینده استفاده از این خدمات بسیار بیشتر شود و تعداد راننده ها نیز به میزان قابل توجهی رشد کند.


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.