بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دستگاه زغال ساز یا پول ساز

راه اندازی یک کسب و کار سودآور و یا یک کارگاه تولیدی، مستلزم تقبل هزینه های هنگفت و سرمایه گذاری‌های بلند مدت و گزاف است. به همین علت علاقمندان زیادی در ابتدای راه منصرف شده و یا بندرت در این عرصه به موفقیت چشمگیری دست می یابند. اما احداث کارگاه تولید زغال فشرده در ایران بدلیل سهولت دسترسی به مواد اولیه و فراوانی آن و صرف هزینه کم برای تهیه آن می تواند یک کسب و کار کوچک با سودآوری نسبتا بالا باشد. در این بین فقط فراهم کردن تجهیزات مکفی و مکان مناسب برای کارگاه مورد نیاز است.


دستگاه‌های تولید زغال فشرده، کوره های سنتی ، اکسترودر ، خشک کن و سرند هستند. قیمت این دستگاه‌های زغال ساز مقرون به صرفه است و عملکرد دستگاه ها به این صورت است که مواد اولیه مانند پوست گردو، خاک زغال ، پوست بادام و پسته ، نیشکر و مواد دیگری مثل ضایعات چوب و خاک اره را بازیافت ، خرد و فشرده کرده و سرانجام بصورت بریکت یا قالب های زغال چینی به بازار عرضه می نمایند. اجزای تشکیل دهنده دستگاه‌های خط تولید زغال فشرده شامل : سیکلون گریز از مرکز ، لوله ی سینوسی خشک کن ، خرد کن ، پالت ، پالت خفه کن ، دستگاه سرند ، مکنده و اکسترودر می باشد.


مراحل تولید بصورت طبقه بندی شده به شرح زیر است :


1- ابتدا مواد اولیه در آسیاب خرد شده و به اندازه مناسب در می آیند.


2- مواد خرد شده توسط دستگاهی بنام سرند الک می شوند و مواد درشت و اضافی از سایر مواد جدا شده و مواد یکدست می شوند.


3- مرحله بعدی خشک کردن خاک اره توسط خشک کن (سینوسی یا دوار) است. پس از خشک کردن خاک اره ، آن را با سایر مواد اولیه ترکیب می کنند.


4- اصلی ترین بخش تولید، مرحله بریکت و یا فشرده سازی مواد اولیه بوسیله دستگاه اکسترودر یا دستگاه زغال ساز است.


5- در آخر بریکت ها داخل کوره های سنتی یا صنعتی پخته شده و تبدیل به زغال فشرده یا چینی می شوند.


علاقه‌مندان ورود به تولید در این حوزه خواهان اطلاع از میزان درآمد و سود حاصله از تولید زغال فشرده هستند . اینکه میگوییم دستگاه زغال ساز یا پول ساز هیجان تولیدکننده را دو صد چندان می کند اما شرط اول برای سودآوری در تولید ذغال فشرده ارائه محصول نهایی با کیفیت و مطابق با استانداردهای رایج است. چنانچه زغال فشرده تولیدی کارگاهی کیفیت خوب و مناسبی داشته باشد درآمد خالص ماهانه، بطور میانگین و معقولانه حدود بیست میلیون تومان وجه رایج مملکت در این تاریخ و مطابق شرایط اقتصادی امروز کشور می باشد.


تبلیغات بسیاری در زمینه افزایش سود از طریق کاهش هزینه های کارگاه و یا خرید دستگاه هایی با قیمت پایین تر و مواد اولیه ارزانتر انجام می شود که متاسفانه کاذب بوده و تولیدکنندگان محترم باید توجه داشته باشند که مواد اولیه ارزانتر یعنی عدم استفاده از مواد با کیفیت و خلوص کمتر و نتیجتا افت کیفیت محصول نهایی است.


1504


در شرکت مهرصنعت قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مناسب بوده و مزیت دیگر آن حمل و نقل و نگهداری آسان است. امروزه شرکت های بسیاری اقدام به ساخت دستگاه های تولید زغال فشرده با کیفیت ساخت متفاوت و طراحی های خاص می کنند. موتور، تجهیزات و کیفیت ساخت استفاده شده در دستگاه ها، کیفیت ورق ها و فلز به کار برده شده در دستگاه ها و طراحی قطعات آن ها متفاوت است. علاوه بر موارد ذکر شده میزان خدمات پس از فروش و نوع خدماتی که به مشتری ارائه می دهند باعث قیمت گذاری های گوناگونی برای این دستگاه می شود. نهایتا ارزانی و گرانی قیمت دستگاه زغال فشرده توسط شرکت ها دلایل بسیاری می تواند داشته باشد. پس به تبلیغات اکتفا نکنید و پس از تحقیق و مشاهده دستگاه مدنظر اقدام به خرید آن نمایید. مهرصنعت می تواند به علاقه مندان تولید در این زمینه از صفر تا صد مشاوره دهد و تمامی مراحل را شفاف سازی کند و همچنین توانایی تامین بهترین دستگاه ها و مواد اولیه مورد نیاز را با نازلترین قیمت پشتیبانی نماید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.