بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

سگ مالینویز| مالینیوز اصیل در فروشگاه سرزمین سگ‌ها

سگ مالینویز سگهای بلژیکی Malinois هستند که در اصل با عنوان سگ نگهبان پرورش داده شدند.


سگ مالینویز سگهای بلژیکی Malinois هستند که در اصل با عنوان سگ نگهبان پرورش داده شدند. امروزه از سگ مالینویز همچنین به عنوان سگ های پلیس و نظامی، سگ های محافظ و اعضای خانواده دوست داشتنی کار می کنند. از آنجایی که این سگ ها وظیفه بسیار مهمی مانند نگهبانی را دارند، پس بسیار مهم است که از چه جایی خریداری می کنید که به درستی تربیت شده باشد.


مجموعه پرورش سرزمین سگ ها، اولین و تنها دارنده مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور و پروانه بهره برداری سگ پلیس و نگهبان از وزارت جهاد کشاورزی است. این مجموعه با هدف ارائه سگ هایی با خلوص صد در صد و کاملا اصیل بوده که این هدف موجب رضایت خاطر و اطمینان مشتری از خرید خود و به حداقل رساندن سوء استفاده های بازار در معرفی سگهای چند رگه به جای سگ اصیل می شود.


سگ مالینویز به داشتن دندان های نیش قوی معروف است. به همین دلیل و با توجه به انرژی و نیازهای ورزشی بالای این سگ، ممکن است در آپارتمان ها یا فضاهای زندگی کوچک به خوبی مناسب نباشند. این نژاد احتمالاً برای اولین بار حتی با صاحب خود هم خوب نیست؛ اما با تمرین محکم و مداوم و فعالیت بدنی و ذهنی فراوان، این توله ها برای زندگی دوست داشتنی و وفادار خواهند بود.


s2


 


سگ مالینویز


اگر  بخواهیم سگ مالیونیز یا همان Belgian Malinois را درچند کلمه توصیف کنیم، این است که این سگ، سگی است مالینویز بلژیکی باهوش، با اعتماد به نفس و همه کاره. این سگ کارگری است که با شریک انسانی خود پیوندی ناگسستنی ایجاد می کند. مالینوی بلژیکی، گله دارانی کاملاً ساخته، مغرور و هوشیار هستند که  نر بالغ آنها بین ۶۱ تا ۶۶ سانتیمتر در حالت ایستاده و ماده های بالغ بین ۵۶ تا ۶۱ سانتی متر ارتفاع دارند.


این سگ ها، قوی و عضلانی، اما در عین حال ظریف تر زیاد سنگین وزن نیستند. این وزن مناسب در کنار اندام متناسب شان باعث شده که به طور شگفت انگیزی فرز و چابک باشند. این سگ ها به راحتی با گرسنگی کنار می آیند.  علامت بارز این نژاد، داشتن غرور است. این نژاد با زیبایی و غرور هرچه تمام تر راه می رود.


رنگ سگ مالینویز از حنایی غنی تا ماهاگونی متغیر است. گوش ها و پوز مشکی رنگ چشم های روشن و سوال برانگیز را به رنگ شکلات تیره بلژیکی برجسته می کند. اگر تا به حال از نزدیک یک سگ مالینویز را دیده باشید، می دانید که این نژاد چه باهوش و مشتاق است. اما باید این را بدانید که داشتن سگ فقط یک امتیاز نیست. این کار مسئولیت زیادی دارد. آنها حداقل برای غذا و سرپناه به ما وابسته هستند و سزاوار خیلی بیشتر هستند. وقتی سگی را وارد زندگی خود می کنید، باید تعهدی را که مالکیت سگ به همراه دارد، درک کنید؛ فرقی هم نمی کند که سگ شما از چه نژادی باشد.


م الینویز بلژیکی انرژی زیادی دارد و به ورزش زیادی نیاز دارد. مطمئن شوید که اتاق و زمان لازم برای تهیه آن را دارید. مالینویز بسیار باهوش و هوشیار است. آنها همچنین غرایز قوی گله داری و محافظت دارنذ ولی فراموش نکنید که آموزش اولیه و مداوم در این سگ ها بسیار مهم است! اگرچه آنها سگ های جثه خوبی هستند، اما بسیار مردم گرا هستند و می خواهند در فعالیت های خانوادگی شرکت کنند.


Malinois  بلژیکی سگ های خشنی هستندکه در عین حال اهل بازی بوده و حساس هستند..آموزش برای آنها باید سرگرم کننده، مداوم و مثبت باشد. به دلیل هوش، انرژی بالا و ویژگی های دیگر، مالینویز برای صاحبان سگ های بی تجربه توصیه نمی شود.


s3


 


مالینیوز اصیل در فروشگاه سرزمین سگ ها


فروشگاه سرزمین سگ هاست تا به شما کمک تا بهترین و اصیل ترین نژادها را داشته باشید و داشتن مجوز رسمی و رضایت مشتریان در این زمینه، حکایت از موفقیت این مجموعه در این امر دارد.  مجموعه سرزمین سگ ها بستر مناسبی برای خرید توله سگ بلژین مالینویز فراهم کرده تا شما هموطنان عزیز بتوانید در سریع ترین زمان ممکن قیمت توله مالینویز را مشاهده و جهت سفارش و خرید توله مالینویز با ما تماس بگیرید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.