بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

جهانگیر از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه بازدید کرد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه بازدید و با تعدادی از مراجعین که مشکلات دادرسی داشتند دیدار کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، اصغر جهانگیر در جریان بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با تعدادی از  مردم که مشکلاتی در پرونده‌های خود داشتند دیدار و گفت‌وگو کرد.


یکی از این مراجعین در ارتباط با موضوع پرونده خود گفت: از آقای اژه‌ای تشکر ویژه دارم زیرا اگر آقای اژه‌ای به فساد استان سمنان ورود نمی‌کردند ۱۲ خانواده در زندان بودند.


این مراجع که به یک پرونده فساد در استان سمنان اشاره کرد، خواستار رسیدگی به این مورد شد. معاون اجتماعی قوه قضائیه هم وعده داد که تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع به استان سمنان اعزام می‌کند.


یکی دیگر از مراجعین، پرونده‌ای به اتهام قاچاق دارو با صدور قرار ١۶ میلیارد تومانی داشت که بعد از گذشت ماه‌ها همچنان در مرحله تحقیقات دادسرا قرار داشت.


این فرد تقاضای تعیین تکلیف پرونده را داشت و معاون اجتماعی قوه قضاییه بعد از شنیدن اظهارات این فرد دستور داد تا شعبه بازپرسی در خصوص علت اطاله دادرسی و عدم صدور قرار نهایی همچنین عدم پاسخگویی به مراجع قانونی توضیح دهد.


فرد دیگری از استان آذربایجان شرقی درباره موضوع عدم اجرای حکم قطعی یک شرکت تعاونی مسکن توضیحاتی ارائه کرد و درخواست اجرای حکم را داشت و معاون اجتماعی قوه قضائیه برای اطلاع از موضوع پرونده با موسی خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تماس برقرار کرد و توضیحات وی را شنید و دستور داد تا موضوع را دوباره بررسی و گزارشی در این باره ارائه کنند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.