بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

برای دفاع از مرزهایمان با کسی تعارف نداریم/تاکنون خدشه‌ای بر آسمان کشورمان وارد نشده است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برای دفاع از مرزهایمان با کسی تعارف نداریم، گفت: هرگونه تعرض به حریم هوایی کشور با پاسخی قاطع و منهدم‌کننده مواجه خواهد شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرتیپ علیرضا الهامی با اشاره به آمادگی این نیرو برای پاسخگویی به هر سطحی از تهدیدات، گفت: ما بارها در عمل ثابت کرده‌ایم که برای دفاع از مرزهای هوایی و حریم هوایی کشورمان با هیچ احدی در دنیا تعارف نداریم و هرگونه تعرض به مرزهای ایران اسلامی با پاسخی منهدم‌کننده مواجه خواهد شد.


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پدافند هوایی هر نگاه ناپاکی به مرزها، منافع ملی و زیرساخت‌های کشور را به شکلی قاطع و کوبنده پاسخ خواهد داد.


الهامی عنوان کرد: این نیرو امروز در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارد و با بهره‌گیری از نفرات مجرب و کارآمد، استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات به‌روز و با توکل بر خدا و بهره‌گیری از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و سلسله مراتب فرماندهی آماده است تا با اقتدار کامل از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند.


وی درخصوص برخی ادعاها در ارتباط با نفوذ دشمن به آسمان کشور و فضای مراکز حساس خاطرنشان کرد: به هیچ وجه مشکلی تاکنون برای مراکز حساس و حیاتی ما به وجود نیامده و اینها همه ادعاهای پوچ از سوی دشمنان است؛ دنیا هم جنس این ادعاهای پوشالی را می‌شناسد و ما در میدان عمل ثابت کرده‌ایم که تاکنون مطلقاً خدشه‌ای بر آسمان کشورمان وارد نشده است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.