بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

دیلی استار: پاری سن ژرمن به دنبال کریستیانو رونالدو!

باشگاه پاری سن ژرمن پس از ‘مذاکرات بحرانی’ منچستریونایتد با ایجنتش، تصمیم به انتقال کریستیانو رونالدو می گیرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، و به نقل از دیلی استار، شایعه شده بود که پاری سن ژرمن تابستان گذشته به دنبال جایگزینی کیلیان امباپه با کریستیانو رونالدو است و حالا به نظر می رسد که اسطوره منچستریونایتد می تواند دوباره در دسترس باشد؛ باشگاه فرانسوی ممکن است علاقه خود را دوباره جلب کند.


گفته می‌شود که پاری سن ژرمن پس از انجام “مذاکرات بحرانی” بر سر موقعیت رونالدو در منچستریونایتد، می تواند علاقه خود را برای جذب ستاره پرتغالی دوباره افزایش دهد.


تیم فرانسوی تابستان گذشته با یک حرکت جسورانه برای این بازیکن 36 ساله مرتبط بود تا جایگزین کیلیان امباپه در رئال مادرید در سال 2022 شود. اگرچه رونالدو از آن زمان دوباره به شیاطین سرخ پیوسته اما به نظر می رسد این قرارداد همچنان یک پتانسیل برای پنجره نقل و انتقالات بعدی باشد.


این به این دلیل است که برنده 5 توپ طلا در آخر هفته با ایجنت خود یعنی خورخه مندز که به انگلیس رفته ملاقات کرد تا در مورد چگونگی حل مشکلات فعلی او در اولدترافورد صحبت کند. این موضوع باعث شد تا نشریه فرانسوی Le10Sport بار دیگر پیشنهاد کند رونالدو ممکن است توسط پاری سن ژرمن تعقیب شود.


آنها ادعا می کنند که پاریسی‌‌ها برای جایگزینی امباپه موظف به خرید بزرگ هستند و تنها چند مهاجم در فوتبال جهان هستند که می توانند این کار را انجام دهند. اگر رونالدو تصمیم بگیرد که می‌خواهد در پایان فصل از یونایتد جدا شود، ممکن است مردی باشد که آن‌ها انتخاب می‌کنند، که در کنار لیونل مسی و نیمار یک خط حمله رویایی را تشکیل بدهند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.