بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

انتخاب مناسب برای خرید  قاب های گوشی

از آنجایی که بازار گوشی مملو از انواع گوشی‌ها است، تعیین دقیق تلفن مناسب برای شما ممکن است بسیار دشوار باشد. با این واقعیت که مشخصات تلفن های مختلف به طور فزاینده ای مشابه می شوند، این وضعیت ساده تر نمی شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که روایت برند سازنده را قبول نمی کنید و بنابراین دوست دارید مشخصات گوشی را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید.


شما می دانید که شیطان در جزئیات است. تلفن های مختلف ممکن است در ظاهر بسیار شبیه به نظر برسند، اما در یک بررسی دقیق تر، دنیاها از هم جدا هستند. این موضوع در مورد مواد قاب گوشی نیز صادق است. همانطور که در زیر خواهید دید، هر جنس بدنه تلفن دارای مزایا و معایب خود است.


قاب گوشی پلاستیکی


پلاستیک رایج ترین جنس بدنه گوشی در بازار است. در واقع زمانی وجود داشت که تقریباً همه تلفن‌ها از پلاستیک ساخته می‌شدند، اما دیگر اینطور نیست. جایگزین های زیادی در بازار وجود دارد. با این وجود، سازندگان هنوز به طور کامل پلاستیک را در ساخت دستگاه های تلفن همراه رها نکرده اند. صادقانه بگویم، جای تعجب نیست که چرا پلاستیک مزایای بی شماری دارد. برای شروع، ارزان است. این هزینه کم اغلب به هزینه کلی دستگاه ترجمه می شود. بنابراین، بیشتر دستگاه های ساخته شده از پلاستیک ارزان هستند. علاوه بر این، پلاستیک بسیار مقاوم در برابر خط و خش است، بنابراین بیشتر لکه های روی آن را پنهان می کند. مقاومت بالای آن در برابر ضربه آن را به طور قابل توجهی سخت تر از سایر مواد پوششی می کند. مزیت دیگر در مقایسه با سایر مواد است که از مشکلات شبکه رنج نمی برد.


با این حال، مانند هر چیز دیگری، پلاستیک نیز دارای معایبی است. بزرگترین مشکل آن با بزرگترین مزیت آن مرتبط است. این پلاستیک با مقرون به صرفه بودن و دستگاه‌های ارزان‌قیمت مرتبط است، و باعث می‌شود که اغلب در ساخت دستگاه‌های درجه یک نادیده گرفته شود. این عمدتا به این دلیل است که برای اکثر مردم پلاستیک برای یک دستگاه درجه یک بسیار ارزان است. نکته منفی دیگر این است که از آنجایی که پلاستیک رسانای ضعیفی برای گرما است، گرما را به آرامی دفع می کند. این اتلاف آهسته می‌تواند دستگاه‌هایی را با عملکرد بدنه‌اش کمی کندتر از دستگاه‌هایی که از مواد دیگر مانند فلز ساخته شده‌اند، کند.


قاب گوشی فلزی


در گذشته نه چندان دور فلز قبلاً برای گوشی های پرچمدار ترجیح داده می شد. دلیل اصلی مورد علاقه آن این بود که ظاهر و احساس برتری دارد. از آنجایی که بازار فلز را گران‌تر می‌داند، به شدت برای بازار هدف پرچم‌دار جذابیت داشت. یکی دیگر از مزایای استفاده از فلز این بود که از آنجایی که رسانای خوبی برای گرما بود، در صورت گرم شدن بیش از حد، گرما را سریعتر از همتای پلاستیکی خود دفع می کند. فلز همچنین بسیار چکش‌خوار است، بنابراین سازندگان می‌توانند با گوشی‌هایی با طرح‌های فلزی ماجراجوتر باشند.


 


از طرف دیگر فلز معایبی نیز دارد. اولاً، در حالی که به یک گوشی ظاهری عالی می بخشد، گوشی را نیز سنگین می کند. فلز همچنین در برابر خراش بسیار حساس است، بنابراین عاقلانه است که برای اقدامات محافظتی روی یک قاب تلفن سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از نکات منفی این است که در صورت گرم شدن بیش از حد تلفن، ممکن است برای لمس بیش از حد داغ شود. در نهایت، تلفن‌های دارای بدنه فلزی معمولاً از مشکلات شبکه رنج می‌برند.


قاب گوشی شیشه ای


این محصول جدیدی است که سازندگان قاب در پرچمداران یا دستگاه های برتر خود استفاده می کنند. در حال حاضر بدنه‌ی شیشه‌ای، کرم دولا کرم قاب گوشی در بازار است. چیزی که باید به آن توجه کرد این است که این شیشه یک شیشه معمولی نیست، بلکه شیشه گوریلا کورنینگ است که نه تنها بادوام است، بلکه برای مقاوم شدن در برابر ضربه و جلوگیری از خراش طراحی شده است. شیشه کورنینگ به افزایش پذیرش شیشه نسبت داده می شود. با این وجود، برخی از معایب استفاده از شیشه وجود دارد، از جمله اینکه از آنجایی که شیشه است هنوز هم شکننده است. می تواند خرد شود. همچنین گوشی‌های با پوشش شیشه‌ای طراحی محدودی دارند.


فروشگاه امداد موبایل تمامی قاب های گوشی را با قیمت مناسب فروش می رساند.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.