بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

فریادهای مقام وزارت خارجه اسرائیل بر سر هیئت اروپایی

به گزارش یک پایگاه خبری اسرائیلی، یکی از مقامات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به دلیل مخالفت هیئتی اروپایی با شهرک‌سازی ‌در شرق بیت‌المقدس بر سر اعضای این هیئت فریاد کشید.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از میدل‌ایست‌آی،‌ به گزارش رسانه‌های اسرائیل، یک مقام رژیم صهیونیستی در جریان بازدید هیئتی از دیپلمات‌های اروپایی از وزارت خارجه این رژیم، پس از اینکه این هیئت اروپایی با طرح‌های شهرک‌سازی اسرائیل مخالفت کرد،‌ بر سر اعضای این هیئت فریاد کشید.


به گزارش وب‌سایت خبری «والا»، این نشست که دو هفته پیش برگزار شد و قرار بود گفت‌وگویی معمولی در رابطه با شرایط منطقه اشغال شده کرانه باختری باشد، به سرعت رو به وخامت گذاشت و به برخورد شدیدی از جانب مقام اسرائیلی منجر شد.


این هیئت که سرپرستی آن را بریتانیا به عهده داشت، نگرانی خود را در خصوص شهرک‌سازی در مناطق اشغال شده شرق بیت‌المقدس با مقام وزارت خارجه اسرائیل «آلیزا بن نون» در میان گذاشت.


به گفته رسانه‌ها این دیپلمات رژیم صهیونیستی طی مدعایی بی‌اساس به هیئت اروپایی گفت‌: «پس از تمامی اقداماتی که دولت جدید اسرائیل برای فلسطینی‌ها انجام داده است، به اینجا آمده‌اید تا گله کنید.»


این پایگاه خبری اشاره‌ای به نکات مطرح شده از جانب دیپلمات‌ها و ۱۶ سفیر اروپایی نکرده است اما گزارش د‌اد که مقام اسرائیلی به هیئت اروپایی گفته است: «اعصابم را خورد می‌کنید!»


طرف اروپایی با اعلام شکست خوردن این نشست، به این مذاکره پایان داده است.


«لیور هاای‌آت» سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل،‌ به نظر می‌رسد این گزارش را تایید کرده است و به این پایگاه خبری گفته است: «برخی اوقات، مواضع مقامات اروپایی به شکلی ارائه می‌شود که نیازمند پاسخی قاطع و واضح است، حتی اگر واکنش ما به اروپایی‌ها خوب نباشد.»  


   


 


 


 


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.