بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

رایزنی نمایندگان روسیه و عربستان درباره مذاکرات برجامی وین/ گفت‌وگوی دیپلمات‌های ایران و کره‌جنوبی درباره دارایی‌های مسدود شده ایران/ هشدار واشنگتن درباره محدود بودن زمان مذاکرات

رایزنی نمایندگان روسیه و عربستان درباره مذاکرات برجامی وین، گفت‌وگوی دیپلمات‌های ایران و کره‌جنوبی درباره دارایی‌های مسدود شده ایران و هشدار مجدد واشنگتن درباره محدود بودن زمان مذاکرات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در واکنش به سخنرانی انتقادی رئیس‌جمهوری فعلی در سالگرد حمله به کنگره این کشور، در بیانیه‌ای وی را به «نابودی ملت» متهم کرد.


– منابع آگاه اعلام کردند که جنبش حماس تا روز پنجشنبه آینده به رژیم صهیونیستی برای اجرای تفاهمات حاصل شده، بهبود اوضاع غزه و بازسازی ویرانی‌های ناشی از جنگ مهلت داده است.


– سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین گفت که زمانی که در اختیار داریم کوتاه است و چنانچه در آینده نزدیک به توافق نرسیم، ناگزیر به در پیش گرفتن مسیر متفاوتی هستیم.


– وزارت خارجه کره‌جنوبی از رایزنی دیپلمات‌های ارشد این کشور و ایران، درباره دارایی‌های مسدود شده تهران خبر داد.


– نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از گفت‌وگوی خود با نماینده دائم عربستان سعودی و دیگر مقام‌های این کشور، در خصوص مذاکرات برجامی وین خبر داد.


– رئیس‌جمهوری آمریکا طی سخنانی به مناسبت سالگرد حمله گروهی از حامیان رئیس‌جمهوری سابق این کشور به ساختمان کنگره، وی را «خطری دائمی برای دموکراسی» خواند.


– سفیر جدید الجزایر در ایران، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.


– رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه روز پنجشنبه به وقت محلی، به مدت حدود یک ساعت گفت‌وگو کردند.


– «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران در پایان ماموریت خود در ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.