بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

وزارت خارجه و دستگاه قضایی، قاتلین شهید سلیمانی را تحت پیگرد قرار دهد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس از وزارت خارجه و دستگاه قضایی خواست تا قاتلین شهید سلیمانی را تحت پیگرد قرار دهند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: هیات رئیسه نحوه قرعه کشی نمایندگان تذکردهنده را به صورت کارشناسی بررسی کند، چرا در قرعه کشی اعداد خاص انتخاب می شوند، امروز از ۵ نفر نماینده انتخاب شده براساس قرعه کشی، ۴ نفر از آنها عدد ۲ مشترک داشتند. در این زمینه قبلا نیز به هیات رئیسه نامه ای ارسال کردم.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس یازدهم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه و گرامیداشت دهه بصیرت و روز جهانی مقاومت و شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: وزارت امور خارجه و دستگاه قضایی با هماهنگی دولت عراق در مجامع بین المللی و حقوقی برای تعقیب قاتلان شهید سلیمانی و ابومهدی ال مهندس پیگیری های لازم را انجام دهند تا جنایت کاران درخصوص عمل جنایتکارانه خود بازخواست شوند و گزارش آن نیز به مجلس و عموم مردم ارائه شود.


وی در تذکری خطاب به وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی و صمت گفت: قدرت اقتصادی ایران بسیار بالا است، نباید سطح کشور را پایین ببینیم، باید برای تقویت ارزش پول ملی، کاهش نرخ ارزهای خارجی، کاهش قیمت نهاده های دامی و تامین آن، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و کنترل قیمت خودروهای داخلی اقدامات لازم انجام شود.


عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: از واحد فناوری مجلس انتظار داریم نحوه قرعه کشی نمایندگان را بررسی کند تا اگر خللی دارد، سیستم جدیدی تعریف شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.