بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

بازنشستگی بازیکن ساوتهمپتون در 26 سالگی!

هافبک ساوتهمپتون در سن 26 سالگی پس از مصدومیت زانو بازنشسته شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سم مک کوئین، هافبک ساوتهمپتون، تصمیم خود را برای بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای در سن 26 سالگی پس از ناتوانی در بهبودی مصدومیت شدید زانو اعلام کرد.


مک کوئین که در سن هشت سالگی به باشگاه زادگاهش ملحق شد، بیش از سه سال تلاش کرده تا از پارگی رباط صلیبی قدامی که در اکتبر 2018 روی زانوی راستش رخ داد، به شرایط ایده آل بازگردد.


با این حال، مک کوئین، که قراردادش با ساوتهمپتون تمام شده بود، با یک سری شکست مواجه شد، با یک عفونت مکرر که باعث چندین عمل جراحی مجدد شد. او به وب‌سایت باشگاه گفت: “این تصمیم فوق‌العاده سختی بود، زیرا من شدیداً می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم، اما باید آنچه را که برای خودم و خانواده‌ام درست است را انجام دهم. مدت زمانی که من روی پایم راه نرفتم و دویدن نداشتم که باعث شده بدنم به حدی بیهوده شود واکنون، وقتی سعی می کنم در هر قسمت از تمرین شرکت کنم، به طور مداوم در نواحی خاصی دچار پارگی عضلات می‌شوم. زانوی من قادر به مقاومت نیست، بنابراین به من توصیه شد که حتی اگر به آمادگی جسمانی کافی برسم، دیگر نمی‌‌توانم فوتبال بازی کنم.”


مک کوئین از طریق آکادمی ساینتس وارد ساوتهمپتون شد و 20 بازی در لیگ برتر انجام داد و در مجموع 29 بار بازی کرد، از جمله شروع در هر دو بازی لیگ اروپا مقابل اینترمیلان در سال 2016. این به او کمک کرد تا در سال 2017 بازی ملی با تیم زیر 21 سال انگلیس را به دست آورد، در حالی که او همچنین از دوران قرضی موفقی در ساوتند و همچنین میدلزبرو لذت برد.


در بیانیه ساوتهمپتون آمده است: “همه در باشگاه فوتبال ساوتهمپتون می‌خواهند از سم به خاطر تعهد و تلاش‌های باورنکردنی‌اش به‌عنوان بازیکن قدیس‌ها و همچنین رفتاری که در خارج از زمین انجام داده است، تشکر کنند. او به حمایت ما ادامه خواهد داد و نمونه ای درخشان برای همه بازیکنان جوانی خواهد بود که از آکادمی باشگاه می آیند.”


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.