بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

مردم با نداری می‌سازند اما با تبعیض خیر/ اقدامات دولت باید تامین کننده منافع عمومی باشد نه اقشار خاص.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با بیان اینکه اقدامات دولت باید تامین کننده منافع عمومی باشد نه اقشار خاص، گفت: زیبنده نیست در شبکه دولت کارمندی در دستگاهی ۴ میلیون تومان دریافتی داشته باشد اما کارمندی دیگر چندین برابر این مبلغ را تحت عناوین مختلف دریافت کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، صدیف بدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: عدل جزو اصول دینی ما است و در نظام اسلامی هریک از ما مسئولان در مقابل این باور صریح دینی مسئول هستیم، ثانیا اقدامات دولت باید تامین کننده منافع عمومی باشد نه اقشار خاص.


نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مکلف به اجرای عدالت است اما در دولت های مختلف در این زمینه کم کاری های جدی صورت گرفته است.


وی خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: دولت مردمی مبنای فعالیت خود را بر عدالت قرار داده است، به هیچ عنوان زیبنده نیست در شبکه دولت کارمندی در دستگاهی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها با ۴ میلیون تومان دریافتی فعالیت کند اما در گوشه‌ای دیگر از شبکه دولت کارمندی چندین برابر این مبلغ را تحت عناوین مختلف دریافت کند مردم با نداری می سازند اما با تبعیض خیر.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.