بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

سخنگوی دولت از درمانگاه ارامنه آودیسیان بازدید کرد

سخنگوی دولت با حضور در درمانگاه ارامنه آودیسیان ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی، در جریان مطالبات و مشکلات کادر درمان این مجموعه پزشکی قرار گرفت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) و در آستانه سال جدید میلادی، به درمانگاه ارامنه آودیسیان رفتم. با تبریک ولادت حضرت مسیح(ع) و شادباش سال جدید میلادی، از زحمات کادر بهداشت و درمان مستقر در بخش‌های مختلف این مرکز، به خصوص در دوران کرونا، تشکر کرده، از نزدیک مشکلاتشان را شنیدم و مطالبات‌شان را پیگیری خواهم کرد.

گزارش‌هایی از مسائل مختلف کادر بهداشت و درمان به دولت واصل می‌شود، اما مشاهده از نزدیک و بدون واسطه، ملموس‌تر و عینی‌تر، گره‌های اجرایی را بازگو می‌کند و حل آن‌ها را تسریع می‌بخشد. مهم‌تر از همه این‌ها، عرض خداقوت به ناجیان جان انسان‌ها و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان، حداقل کاری است که بر عهده خادمان مردم در دولت مردمی است.

ولادت حضرت عیسی(ع) و سال نو میلادی را خدمت همه هموطنان مسیحی تبریک عرض می‌کنم؛ امیدوارم در سال جدید با رخت بر بستن کرونا، هم کمی از خستگی کادر بهداشت و درمان کاسته شود و هم دولت در برآوردن مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان توفیق حاصل کند.»


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.