بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

خرید دستگاه خشک کن

از دیرباز مردم ایران زمین برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و انواع میوه ، محصولات خود را خشک می کردند.


خرید دستگاه خشک کن


از دیرباز مردم ایران زمین برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و انواع میوه ، محصولات خود را خشک می کردند. این کار بین باغدارانی که حجم محصولاتشان زیاد بود بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت. شما نیز  با مطالعه این مقاله می توانید به فواید میوه خشک و نحوه خشک کردن میوه ها و سبزیجات آشنا شوید.


 


فواید میوه خشک


میوه خشک شده ، دارای عناصر معدنی و دارای فیبر و سرشار از اکسیدان است. به عقیده کارشناسان مصرف میوه خشک شده به عنوان یک میان وعده  با ویتامین هایی که در خود حفظ کرده بسیار مفید برای انسان خواهد بود. فراموش نکنید که مصرف میوه خشک شده علاوه بر افزایش دریافت ویتامین ها توسط بدن رابطه مستقیمی در کاهش خطر ابتلا به چاقی دارد.


خشک کردن به وسیله دستگاه خشک کن


همانطور که در بالا اشاره شد ، مردم محصولات خود را به وسیله گرمای آفتاب و پهن کردن میوه ها و سبزیجات در زیر نور خورشید خشک میکردند. اما این کار هم از لحاظ بهداشتی مناسب نبوده و هم چنین مدت زمان خشک کردن به طول می انجامید. و به همه ی این موارد پایین بودن کیفت محصولات خشک شده را هم اضافه کنید .


خوب راهکارچی میتونه باشه ؟ خوشبختانه با پیشرفت فن آوری ، دستگاه هایی تولید شده اند که اصطلاحا دستگاه خشک کن نامیده میشود . به وسیله ی این دستگاه میتوان از جمله : انواع میوه ، سبزیجات ، گیاهان دارویی ، قارچ و حتی گوشت را نیز خشک کرد.


33333


 


مزایای خرید دستگاه خشک کن


از آنجایی که دانشمندان و متخصصان علوم تغذیه با بررسی و آزمایشات فراوان بر روی میوه خشک و دیگر محصولات خشک پی بردند که میزان مواد مغذی و ویتامین موجود در میوه خشک به همان میزان قبلی یعنی قبل از خشک کردن میوه و محصولات است. و فقط با خشک کردن میوه آب میان بافتی که منجر به فاسد شدن میوه و سبزیجات بود گرفته خواهد شد.


برخی از مزایا به شرح زیر است:


  • خشک کردن انواع میوه ، سبزیجات ، قارچ و گوشت و هر آن چیزی را که بتوان خشک کرد.
  • بهداشتی بودن نسبت به روش قدیمی و سنتی
  • به وسیله دستگاه خشک کن ، محصولات با کیفیت تولید شده و بطور یکنواخت خشک میشوند.
  • در مدت زمان کوتاه تری میتوانید محصولات خود را خشک کنید.


انواع دستگاه خشک کن موجود در بازار


دستگاه های خشک کن در سایز های مختلف و بزرگ و کوچک تولید می شوند.


  • دستگاه های خشک کن خانگی
  • دستگاه های خشک کن صنعتی
  • دستگاه خشک کن تونلی
  • دستگاه خشک کن کابینتی ( کانتینیوس )


 دستگاه خشک کن خانگی : همانطور که از اسم آن پیدا است دستگاه خشک کن خانگی مناسب برای استفاده در خانه و رفع نیاز های روزانه است. که دارای حجم کوچک و همانند سایر وسایل برقی مورد نیاز در منزل است.


دستگاه خشک کن صنعتی : این نوع دستگاه خشک کن ، مناسب برای کارگاه های تولید میوه خشک است که دارای حجم های نسبتا بزرگ است . و سوخت مصرفی آنها بصورت گازی و یا گازوییلی است. می توانید برای خرید دستگاه خشک کن به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.


دستگاه خشک کن تونلی و کانتینیوس: این دستگاه های خشک کن نیز مصارف صنعتی و کارخانجاتی دارند و برای تولید در حجم های زیاد ،  طراحی و ساخته شده اند.و به نوعی دستگاه خشک کن صنعتی در بازار شناخته می شود.


راه اندازی یک کسب و کار سودآور با دستگاه خشک کن


میوه خشک با فوایدی که دارد بسیار محبوب شده است و اکثر خانواده های ایرانی برای مصارف میان وعده مناسب خود و یک خوراکی خوشمزه آن را تهیه می کنند. همچنین میوه خشک در بیشتر کشورها از جمله خوراکی های پر طرفدار است. از آنجایی که در کشور ایران تنوع میوه های تولید شده زیاد است. میتوانید با راه اندازی یک کارگاه میوه خشک کنی یک سود خوب بدست آورید.


صنعتی-1-1024x843


 


دلایلی که برای بدست آوردن سود با ریسک کم باید روی خرید دستگاه خشک کن حساب کنید؟


  • تنوع انواع میوه در ایران به عنوان مواد اولیه کسب و کار شما و دسترسی آسان به آن
  • تهیه مواد اولیه با قیمت ارزان
  • بازار کار میوه خشک حاشیه سود مناسبی دارد. وارزش افزوده نسبتا بالایی دارد.
  • میوه خشک در ایران جز محصولاتی است که صادرات نسبتا خوبی داشته و عمده مشتریان خریداران میوه خشک ایران کشورهای حوزه خلیج فارس است. البته میوه خشک و محصولات خشکباری ایران به اکثر کشورها صادر می شود.


خرید انواع دستگاه های خشک کن ، شرکت تاوریس صنعت


در بالا با فواید میوه خشک و عمده دلایل راه اندازی کسب و کار میوه خشک آشنا شدید. اما چگونه می توانیم و یا چگونه و از کجا باید شروع کنیم ؟  این سوال احتمالا سوال بسیاری از شما که این مطلب را می خوانید باشد.


شرکت تاوریس صنعت، با سابقه چند ساله در زمینه تولید انواع دستگاه های خشک کن در ایران بنام و شناخته شده است. شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه دستگاه های خشک کن و شروع کسب و کار میوه خشک با شماره تماس 09197586495 ( حیدرپور) در ارتباط باشید. و تفاوت در ارایه خدمات را مقایسه کنید.


برخی از خدمات شرکت تاوریس صنعت


  • گارانتی 2 ساله محصولات و خدمات پس از فروش 10 ساله
  • تامین قطعات ، تعمیر دستگاه ، راه اندازی دستگاه های خشک کن  توسط متخصصین شرکت تاوریس صنعت
  • دستیابی به دانش بومی تولید دستگاه های خشک کن و توانایی تغییرات لازم به درخواست مشتری ، چرا که در سال های اخیر دستگاه های تولید شده تاوریس صنعت به کشورهای نختلف صادر شده است و این نشان از کیفیت بالای دستگاه های تولید این شرکت دارد.
  •  فروش دستگاه های خشک کن با شرایط ویژه برای خریداران محترم
  • آموزش های لازم جهت تولید میوه خشک ،  مشاوره و معرفی برای فروش محصولات تولید شده


این موارد تنها قسمتی از خدمات شرکت تاوریس صنعت است. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 09197586495 مستقیما با مدیر شرکت در ارتباط باشید.


یکی دیگر از محصولات تولید شرکت تاوریس صنعت ، تولید انواع هیتر های صنعتی و گلخانه ای مناسب برای انواع مشاغل صنعتی ، فروشگاه های بزرگ ، سالن های ورزشی است. همچنین برای خرید هیتر گلخانه ای می توانید با شماره گیری 09197586495 با مشاوران شرکت تاوریس صنعت در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.


برگرفته از شرکت تاوریس صنعت به آدرس :WWW.TAVRISSANAT.COM


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.