بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

آزاد سازی ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی در حسن آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزاد سازی ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی به ارزش تقریبی ۱۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حسن اباد خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: عوامل یگان امداد این فرماندهی در معیت نیروهای کلانتری ۱۷۶ حسن اباد، با همکاری عوامل بخشداری و جهاد کشاورزی ۱۹ حکم قضائی مبنی بر آزاد سازی اراضی کشاورزی از دست زمین خواران  در روستای بیجین حسن آباد به اجرا در آمد.


وی افزود: تمامی فنس های کشیده، بناها و استخرهایی که در اراضی کشاورزی ساخته شده بودند تخریب شد.


فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه اعلام با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر زمین از دست زمین خوران ازادسازی به روال سابق برگشته و تحویل عوامل جهاد کشاورزی شد، اعلام داشت:  کارشناسان ارزش ریالی این زمین ها تقریبی ۱۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خود کفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.


سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان  اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.