بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود قسمت 15 سریال میدان سرخ [ قسمت آخر ] 100% کامل

دانلود قسمت آخر سریال میدان سرخ قسمت 15 پانزدهم ۱۵ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 خسوف با کیفیت عالی بپردازید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سایت مجاز دانلود ، سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال میدان سرخ قسمت 15  روز جمعه 03 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت آخر میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.


داستان قسمت 15 میدان سرخ


در قسمت قبل دیدیم که: اوضاع برای اعلا خوب پیش نمی رود؛ تورج مبینی و ساعد بر خلاف تصور اعلا نقشه های او را پوچ می کنند. ساعد به راز ثریا پی می برد و مبینی هم از زد و بندهای اعلا با شریک تجاریش با خبر می شود. تنها کسی که همچنان در رکاب اعلا خوش سواری میکند، پیروز مکین است. باید دید اعلا بدون کمک ساعد و مبینی با پیروز می تواند برنده ی این بازی شود؟


در قسمت آخر میدان سرخ خواهیم دید که: خانواده ی مکین در آستانه ی از هم پاشیدگی است! از سویی پیام مکین تمام سعی خود را می کند تا خانواده را از مکر اعلا دور نگاه دارد و از سویی دیگر پیروز مکین که تشنه ی قدرت است، تمام تلاشش را می کند تا اعتماد اعلا را به هر قیمتی به دست آورد. اما پیروز فراموش کرده است که پیام یک برگ برنده به نام لیلی دارد که اگر او را پیدا کند پیروز به آخر خط می رسد!


برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 15 آخر روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود قسمت 15 سریال میدان سرخ


222222


درباره سریال میدان سرخ قسمت ۱۵


سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. همچنین می توانید برای دانلود قسمت 4 جوکر اینجا کلیک کنید.


  • تاریخ انتشار: جمعه 03 دی 1400
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
  • بازیگران شاخص: حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری


مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت آخر میدان سرخ قسمت 15 دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.