بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 ربیعی: فردا با تمام قدرت مقابل نساجی بازی می‌کنیم/ یک روز کمتر استراحت کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم نساجی تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است و فکر می‌کنم با تمام قدرت وارد بازی خواهیم شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: تیم نساجی بسیار تیم خوبی‌ست و کاملا مجموعه تیم نساجی را می‌شناسم، مالک و مدیرعامل توانمند پرتلاش و کادر فنی خوبی که دارند فکر می‌کنم بازی فردا بازی خوبی باشد.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: تیم مس رفسنجان از لحاظ میزان فاصله بازی قبلی با بازی فردا، خیلی زمان کمی داشت، تمام این مدت تیم مشغول ریکاوری بوده و تمرین تاکتیکی نداشتیم و یک روز کمتر استراحت کردیم.


وی افزود: می‌دانیم تیم نساجی تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است و فکر می‌کنم اگر بچه‌ها بتوانند برنامه‌ریزی که مدنظرمان است و تلاشی که از لحاظ کیفیت بازی و اجرای برنامه‌های فنی داشته باشند به‌درستی انجام دهند، با تمام قدرت وارد بازی خواهیم شد و امیدوارم ما محق پیروزی این بازی باشیم.


ربیعی عنوان کرد: برای بازی فردا چندین بازیکن را همراه نداریم، در بازی قبلی مقداری دست و پا شکسته بودیم و این بازی هم از لحاظ نفرات یک تعداد از بازیکنان را در اختیار نداریم، اما امیدواریم راندمان و عملکرد خودمان را بتوانیم حفظ کنیم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم مهمان‌نوازی خوبی از تیم نساجی داشته باشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.