بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تمام مراکز آمادگی سویه امیکرون را داشته باشند

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر طالبیان مشاور اجرایی این معاونت به صورت سرزده و شبانه از بیمارستان هاشمی نژاد بازدید کردند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بازدید از بخش اورژانس، CCU، ICU، دیالیز و ضمن صحبت با کادر درمان و قدردانی از آنان، به ارزیابی روند ارائه خدمات، گفتگو با بیماران و بررسی نیازمندی‌های این مرکز پرداخت. 


کریمی با اشاره به قدرت سرایت‌پذیری بالای سویه امیکرون افزود: تمام مراکز باید آمادگی لازم را برای مقابله در برابر این سویه داشته و در صورت شیوع بالا سریعا امکانات را بسیج نمایند تا مانع از بروز پیک جدید شویم. 


وی همچنین در خصوص نسخه‌نویسی الکترونیک گفت: باید مراقبت کرد تا در نسخه‌نویسی الکترونیک از سوی بیمه‌ها دچار کسورات نشویم. وزارت بهداشت تمام تلاش خود را می‌نماید تا اتفاقی این چنین رخ ندهد. 


«طالبیان» مشاور اجرایی معاونت درمان نیز ضمن تشکر از رییس این مرکز افزود: در طی پاندمی کرونا کمک‌های شایانی از سوی این مرکز انجام شد. تجهیزات مورد نیاز این مرکز از جمله سی تی اسکن مورد بهره برداری قرار گرفت و خدمات بسیاری خوبی به مردم ارائه شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.