بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

یادمان جانبخشان نامیرا در ویژه برنامه ۶۱ ثانیه

شبکه یک رسانه ملی، در شب چله، میزبان ویژه برنامه 61 ثانیه، یادمان جانبخشان نامیرا خواهد بود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت: این ویژه برنامه که به پاس قدردانی از تصمیم خانبخش خانواده های نوعدوست اهدا کننده عضو تهیه شده است، سه شنبه  مصادف با شب چله، ساعت18 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما و نیز ساعت 20 از تلویزیون اینترنتی فیلیمو و آپارات پخش خواهد شد.


وی، ایرج فاضل پدر اهدای عضو ایران را از چهره های علمی این ویژه برنامه برشمرد و گفت: در این برنامه، همچنین استاد کیوان ساکت نوازنده سه تار، بهرام شاه محمد لو قصه گو(آقای حکایتی) و نیز دکتر اسماعیل امینی و عبدالجبار کاکایی از شاعران نامدار کشور حضور خواهند داشت.


وی با اشاره به حضورمحمد سلوکی و دکتر محمد نظری از مجریان باسابقه کشور در این برنامه  گفت: در ویژه برنامه 61 ثانیه، همچنین فاطمه عبادی نقاش و مهدی یغمایی آهنگساز و خواننده آثاری را با موضوع اهدای عضو اجرا و همراه  با هنرمندان دریافت کننده عضو اهدایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانبخشان  نامیرا،  سیاهی طولانی ترین شب سال را به روشنایی روز پیوند خواهند زد.


وی در خصوص عنوان 61 ثانیه گفت: شب یلدا حدود 60 ثانیه بلند تر از شبهای دیگر است و ما ایرانیان به رسمی دیرین این فرصت را برای با هم بودن غنیمت می زشماریم و این در حالی است که هر فرد مرگ مغزی نیز می تواند با اهدای اعضا حیاتی و نسوج خود 61 تن را از مرگ و معلولیت نجات دهد و تاریکی مرگ را به روشنی زندگی پیوند زند.


مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان همچنین از بیمه دی که در ترویج فرهنگ اهدای عضو همواره یار و همراه این انجمن بوده قدردانی کرد.


لازم به ذکر است که بیمه دی با تدوین و ارائه ی نخستین بسته خدمتی بیمه ی رایگان، ویژه خانواده های اهدا کننده(بیمه جانبخش)، در کاهش آلام خانواده های اهدا کننده عضو نقش آفرین بوده است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.